TaartJJ~! Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 What's wrong with XP?]@ Taart kan je daarmee Sa'en? Jazeker, en ook Call of Duty 4. Reageren
rakker126 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Dat is geweldig, zo één ga ik ook kopen denk ik ^_^ ^_^ Lekker in de tuin met dat ding Weet iemand de batterijduur? Bewerkt: 27 juni 2009 door rakker126 Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Dat is geweldig, zo één ga ik ook kopen denk ik ^_^ ^_^ Lekker in de tuin met dat ding Weet iemand de batterijduur? Pff, als je gamet moet je dat niet op de batterij doen, die is zo weg. Reageren
rakker126 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) haha lol ik bedoel accu Hoelang is dien? Bewerkt: 27 juni 2009 door rakker126 Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) Dat is geweldig, zo één ga ik ook kopen denk ik ^_^ ^_^ Lekker in de tuin met dat ding Weet iemand de batterijduur? Pff, als je gamet moet je dat niet op de batterij accu doen, die is zo weg. Bewerkt: 27 juni 2009 door TaartJJ~! Reageren
rakker126 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Dus een laptop kan je niet draagbaar gebruiken Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Dus een laptop kan je niet draagbaar gebruiken Jawel maar niet met gamen omdat de hardware dan volop gebruikt word volgens mij ^^ En uhm... Kan ik op die Aspire ook Alone in the Dark spelen? En kan iemand de games met de hoogste specs geven van de laatste tijd die ik wel op de laptop zou kunnen? Reageren
rakker126 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Hoelang kan hij dan bijvoorbeeld aan als je een Word document tikt? En kan je hem in het stopcontact doen wanneer hij 50% vol of leeg is? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Gewone windows applicaties zoals word ca. 2/3 uur (misschien 3,5 uur in energiebesparingsmodus) gamen ca. 45minuten/uur. En je kan hem natuurlijk altijd in het stopcontact stoppen, in fact, ik zit nu met mijn laptop in de tuin maar ik moet zo snel naar binnen, accu is nog 18% met 35 minuten over op energiebesparingsmodus, maar ik heb dan ook een iets zuinigere laptop dan die Aspire. Reageren
rakker126 Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Gelukkig zie ik net dat we buiten ook stopcontacten hebben, 15 in totaal Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) Zamg0d1, ik zou nog even wachten met een nieuwe laptop. Jij hebt een toch wel degelijke laptop voor school? Formateer hem eens, schakel onnodige services uit(ik wil je wel helpen op MSN), en jouw laptop is weer eens herboren...Dan kan je later een betere laptop kopen(binnen een half jaar zal quadcore voor laptops wel in prijs dalen), want diegene die je nu hebt, is toch wel nog goed voor schooldingetjes. Maarja, als je perse een nieuwe wilt, dan zou ik die Acer met Nvidea Geforce 8600 GS nemen. Dus een laptop kan je niet draagbaar gebruiken confused2.gif Jawel maar niet met gamen omdat de hardware dan volop gebruikt word volgens mij ^^ Correct, mijn Intel Core 2 Duo 1.73 GhZ slikt 10 procent van m'n batterij per 3 minuten(varieert van 1-3) op full load(dan werkt ie op 100%), dus laat je hem voor zware toepassingen zoals je films converteren of gamen in het stopcontact.. Bewerkt: 28 juni 2009 door MegaPilot Reageren
Thundercover Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 @ rakker126: Doe alsjeblieft niet aan het overnemen van andermans topics: blijf gewoon ontopic over de laptop van zamg0d1. Reageren
rakker126 Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Oh, ik gaf hem ook advies want als ik hem wil, dan wilt iedereen hem! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) Zamg0d1, ik zou nog even wachten met een nieuwe laptop. Jij hebt een toch wel degelijke laptop voor school? Formateer hem eens, schakel onnodige services uit(ik wil je wel helpen op MSN), en jouw laptop is weer eens herboren...Dan kan je later een betere laptop kopen(binnen een half jaar zal quadcore voor laptops wel in prijs dalen), want diegene die je nu hebt, is toch wel nog goed voor schooldingetjes. Maarja, als je perse een nieuwe wilt, dan zou ik die Acer met Nvidea Geforce 8600 GS nemen. Ja dat was eerst mijn plan, ALS.... Mijn laptop niet wat toesten zou missen Mijn accu nog leefde... Helaas is het dood En ik dus jammer genoeg erg veel hardware nodig heb. Erection Detection Irritation Thingy: IkMe vader heb heeft de Acer Aspire van TaartJJ~! besteld voor mij Dus ik ben klaar met de hulp Bewerkt: 28 juni 2009 door zamg0d1 Reageren
rakker126 Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Ik hoor wel of hij lekker is van je (toetsenbord enzo) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.