NickyHendriks Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Ik hoor wel of hij lekker is van je (toetsenbord enzo) Zal ik doen, wil jij die ook dan? Show ook wat pics Ok? http://images.google.ru/images?hl=ru&q...mp;aq=f&oq= Reageren
Deluxo Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 (bewerkt) Ik heb hier een HP Pavillion dv9700 (volgens mij) liggen. Hij is wel 750,00. Gamen, dat gaat wel. Ik draai hier GTA IV op Low (~16/18 fps). Specs in signature. Gekocht bij Correct in Rotterdam. Bewerkt: 29 juni 2009 door Deluxo Reageren
Sprunk Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Jouw 750 euro laptop is slechter dan die 500 euro laptop van Zamg0d1. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Dus ik kan IV op mijn laptop? Want ik heb hem al gisteren besteld.. Nouja me vader Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 (bewerkt) Om je uit je dromen te halen: Nee. Je videokaart is in desktoppc's al heel zwak, en laptop hardware is trager dan desktophardware..En je processor haalt de minium niet eens..IV is gewoon een kutspel, Fifa 09 draait als een Ferrari, evenals San Andreas. Je hebt in ieder geval een mooie vidoekaart en spellen zoals Fifa 09 die een Pentium IV nodig hebben en een zwakke videokaart zijn heel nice om op jouw laptop te spelen. Veel gameplezier met je laptop en nog eens gecondoleerd met je vorige laptop, ik ben erg verknocht aan mijn Sony Vaio en ik denk wel dat je laptop iets was waar je aan gehecht was... Bewerkt: 29 juni 2009 door MegaPilot Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Om je uit je dromen te halen: Nee. Je videokaart is in desktoppc's al heel zwak, en laptop hardware is trager dan desktophardware..En je processor haalt de minium niet eens..IV is gewoon een kutspel, Fifa 09 draait als een Ferrari, evenals San Andreas. Je hebt in ieder geval een mooie vidoekaart en spellen zoals Fifa 09 die een Pentium IV nodig hebben en een zwakke videokaart zijn heel nice om op jouw laptop te spelen. Veel gameplezier met je laptop en nog eens gecondoleerd met je vorige laptop, ik ben erg verknocht aan mijn Sony Vaio en ik denk wel dat je laptop iets was waar je aan gehecht was... Aan me laptop was ik niet echt gehect maar wel aan de software die erop staat. Veel dingen van Giveawayoftheday die ik niet meer zal kunnen krijgen. Wel krijg ik de mogelijkheid om trials opnieuw te downloaden en te installeren (en evt. cracken :$), en jammer is dat ik veel dingen opnieuw zal moeten downloaden et cetera Ook jammer is dat ik opnieuw XP erop zal moeten zetten, of ik ga Windows 7 BETA erop gooien Vista Home Premium gaat er zeker weten vanaf Reageren
Deluxo Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Jouw 750 euro laptop is slechter dan die 500 euro laptop van Zamg0d1. Mijn harddisk is ook mini. Ik heb wel 160 GB. En ik heb nog 13 GB over. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 (bewerkt) Okee ik wilde even melden dat ik de Acer Aspire van TaartJJ~! heb ontvangen. Hij werkt wel fijn en er zit ook een aansluiting bij dat ik kan aansluiten op mijn TV Alleen het touchpad doet het niet Bewerkt: 2 juli 2009 door zamg0d1 Reageren
F1Master007 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Raar een touchpad zou gewoon uit zichzelf moeten werken. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 FN+F7, zoals ik al per PB zei... Dat vond ik op internet.. Reageren
rakker126 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 En hoe is het toetsenbord? Werken games lekker? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 (bewerkt) Toetsenbord werkt fijn. Alleen het doet een beetje raar met posten Schiet soms uit het typmodus in het forum en dan typt ie niet meer, dan meot je weer in textbox klikken. Ook schiet de cursor soms terug Verder is het wel fijn. Games ga ik vanavond eens proberen Erection Detection Irritation Thingy: Uhm... Ik zie nu een sticker met 'AMD Turion 64' erop. Is dit een 64 Bits? Bewerkt: 2 juli 2009 door zamg0d1 Reageren
Sprunk Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Ja, maar ik zou geen 64 BIT windows erop zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.