Jump to content

Nieuwe laptop: zamg0d1


NickyHendriks

Recommended Posts

Hoezo eigenlijk niet?

En er staat hier op me laptop een verborgen partitie van 10GB die gemaakt is met alle drivers en die 64Bits Windows Vista erop :) Scheelt veel CD's die kapot kunnen gaan :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    27

  • TaartJJ~!

    17

  • MegaPilot

    17

  • rakker126

    12

64-bit is niet zo goed omdat vele programma's 32-bit zijn, ik denk wel dat er een omvormer is van 32-bit naar 64-bit, maar dit scheelt volgens mij in prestaties. Voor wat extra RAM is 64-bit Vista installeren niet zo slim, neem 32-bit XP, komt op hetzelfde neer. Je 32-bit XP herkent 3,25 GB en 32-/64-Vista snoept sowieso al 700 MB af, komt ongeveer op hetzelfde neer. Blijf bij je XP joh.. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

64-bit is niet zo goed omdat vele programma's 32-bit zijn, ik denk wel dat er een omvormer is van 32-bit naar 64-bit, maar dit scheelt volgens mij in prestaties. Voor wat extra RAM is 64-bit Vista installeren niet zo slim, neem 32-bit XP, komt op hetzelfde neer. Je 32-bit XP herkent 3,25 GB en 32-/64-Vista snoept sowieso al 700 MB af, komt ongeveer op hetzelfde neer. Blijf bij je XP joh.. :)

32-bit programma's werken gewoon in 64-bit hoor, ik heb er geen problemen mee. Maar op zamg0d1's laptop zou ik idd geen 64-bit OS zetten, laptops zijn zowiezo beter af met XP.

Link to comment
Delen op andere websites

32-bit programma's werken gewoon in 64-bit hoor, ik heb er geen problemen mee. Maar op zamg0d1's laptop zou ik idd geen 64-bit OS zetten, laptops zijn zowiezo beter af met XP.

Blij dat iemand het met me eens is. :D

Link to comment
Delen op andere websites

64-bit is niet zo goed omdat vele programma's 32-bit zijn, ik denk wel dat er een omvormer is van 32-bit naar 64-bit, maar dit scheelt volgens mij in prestaties. Voor wat extra RAM is 64-bit Vista installeren niet zo slim, neem 32-bit XP, komt op hetzelfde neer. Je 32-bit XP herkent 3,25 GB en 32-/64-Vista snoept sowieso al 700 MB af, komt ongeveer op hetzelfde neer. Blijf bij je XP joh.. :)

32-bit programma's werken gewoon in 64-bit hoor, ik heb er geen problemen mee. Maar op zamg0d1's laptop zou ik idd geen 64-bit OS zetten, laptops zijn zowiezo beter af met XP.

Tja... Mijn ouders zeuren dat ik geen XP erop mag zetten 'want het kan dan kapot gaan' :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zeg ik dus ook :7

En STALKER Shadow of Chernobyl doet het gewoon en is een best zwaar spel volgens mij. En Battlefield 2142 doet het ook :) Evenals QuakeIV. Verder heb ik het nog niet geprobeerd. Maar het werkt zonder lag op goede settings.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je wat foto's plaatsen? :puh: Ben wel benieuwd naar die laptop in het echt... Die flutfoto's van Google Afbeeldingen heb je niets aan. Ik zou erg graag zien hoe ie eruit ziet in het echt... zelf heb ik een andere laptop op het oog, maar gewoon puur uit nieuwsgierigheid.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je wat foto's plaatsen? :puh: Ben wel benieuwd naar die laptop in het echt... Die flutfoto's van Google Afbeeldingen heb je niets aan. Ik zou erg graag zien hoe ie eruit ziet in het echt... zelf heb ik een andere laptop op het oog, maar gewoon puur uit nieuwsgierigheid.. :)

Ik zal vanavond foto's maken :)

En weet iemand een goede FPS, TPS, Adventure of Action game hiervoor?

En uhm.... Mijn toetsenbord doet raar. De hoge komma komt meteen ipv dat er eerst een spatie moet komen :?

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je wat foto's plaatsen? :puh: Ben wel benieuwd naar die laptop in het echt... Die flutfoto's van Google Afbeeldingen heb je niets aan. Ik zou erg graag zien hoe ie eruit ziet in het echt... zelf heb ik een andere laptop op het oog, maar gewoon puur uit nieuwsgierigheid.. :)

Ik zal vanavond foto's maken :)

En weet iemand een goede FPS, TPS, Adventure of Action game hiervoor?

En uhm.... Mijn toetsenbord doet raar. De hoge komma komt meteen ipv dat er eerst een spatie moet komen :?

Neem maar gewoon een game, maar kun je ook wat foto's van de laptop zelf maken? :puh: Games lijken me ook interessant om te zien, dus in hoeverre zij kunnen in grafisch..

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je wat foto's plaatsen? :puh: Ben wel benieuwd naar die laptop in het echt... Die flutfoto's van Google Afbeeldingen heb je niets aan. Ik zou erg graag zien hoe ie eruit ziet in het echt... zelf heb ik een andere laptop op het oog, maar gewoon puur uit nieuwsgierigheid.. :)

Ik zal vanavond foto's maken :)

En weet iemand een goede FPS, TPS, Adventure of Action game hiervoor?

En uhm.... Mijn toetsenbord doet raar. De hoge komma komt meteen ipv dat er eerst een spatie moet komen :?

Neem maar gewoon een game, maar kun je ook wat foto's van de laptop zelf maken? :puh: Games lijken me ook interessant om te zien, dus in hoeverre zij kunnen in grafisch..

Ik bedoelde een game om te kopen voor mezelf :engel: Fout getypt denk ik :schater:

Maar weet iemand een oplossing voor mijn toetsenbord probleem? :(

Link to comment
Delen op andere websites

Rechts onderin staat je taal, en daarnaast staat een toetsenbordje. Rechtsklik daarop, instellingen en dan moet je zorgen dat het toetsenbord op Verenigde Staten (internationaal) staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...