Jump to content

[GFX] Bacardi Challenge - Stemtopic


.Levi.

Bacardi Challenge - Stemtopic t/m 16 juli  

32 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef je vote aan je favoriet!

    • The Hulk
      1
    • Jon-asses
      15
    • Kai-ShockWave
      14
    • tomen888
      1


Recommended Posts

Bacardi Challenge

Zoals de meeste van jullie weten is Bacardi Challenge al een tijdje bezig en is op de achtergrond al hard gewerkt aan een aantal ontwerpen. In dit topic komen de ontwerpen voor deze challenge te staan en zal na de aangegeven deadline (tot 30 juni) een poll in dit topic komen waarop jullie kunnen stemmen. Reacties zijn toegestaan tijdens het stemmen.

Je kunt dus nog steeds deelnemen door een design in te zenden naar Jay; of mij!

Voor meer informatie zie Commercial Touch.

Deelnemers

Deelnemer 1: The Hulk

post-1925-1245606572.png

Klik hier voor grotere versie.

Deelnemer 2: Jon-asses

post-1925-1245606604.png

Klik hier voor grotere versie.

Deelnemer 3: Kai-ShockWave

post-1925-1245606626.png

Klik hier voor grotere versie.

Deelnemer 4: tomen888

post-1925-1246196844.png

Klik hier voor grotere versie.

Bewerkt: door .Levi.
Stemdatum verlengd.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De deelnemers zijn er klaar voor! De opdracht was dat ze een design moesten maken van een Bacardi fles, vandaar ook de naam Bacardi Challenge. Vier deelnemers wisten hier iets mee te doen en ik moet zeggen dat er leuke maar vooral veschillende uitkomsten tussen zitten. Deelnemers, heel veel succes en hartelijk dank voor jullie deelname. ;)

Houdt Commercial Touch in de gaten voor meer nieuwe challenges!

Geef je stem op je favoriet doormiddel van een vote in de poll!

Reacties op deelnemers als het stemmen is begonnen mogen gepost worden in dit topic.

Stemmen t/m 14 juli!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik twijfelde even tussen Jon-asses en Kai-ShockWave, maar heb uiteindelijk gekozen voor Kai. Op een of andere manier sprak zijn Bacardi creatie mij toch het meeste aan. Het oogt niet té druk en de kleuren vind ik heel mooi naar voren komen, het heeft iets fris. Wat dat betreft staat het alsof het er altijd al zo bij hoorde, het ziet er niet geplakt of rommelig uit maar lekker strak en fris :) Ook de tekst doet er zeker niet te min aan, vind het wel een mooie stijl hebben. Jon-asses die van jou is ook heel erg vet geworden. Maar desondanks vond ik de Bacardi fles van Kai toch net even mooier passen bij het gehele plaatje. The Hulk heeft er ook zeker moeite in gestopt dat kan ik wel zien, maar naar mijn mening zijn de kleuren net even te fel en overweldigend. De creatie van tomen888 is in mijn ogen wat saai hoewel de tekst erg opvalt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat te twijfelen tussen Jon-asses en kaishockwave. Die van Jon-asses is heel erg mooi met dat vuur onder en boven rustig. Dat geeft wel een mooi effect. Die van kaishockwave is mooi door de achtergrond die erg mooi licht heeft. Ook zijn de letters heel erg mooi. Uiteindelijk heb ik voor kaishockwave gekozen omdat die creatie het meeste opvalt. De fles komt ook heel erg mooi naar de voorkant door het licht aan de zijkant. Maar toch past dat licht ook weer erg mooi bij de achtergrond van de creatie. De creatie van the hulk vind ik best wel mooi, alleen de tekst verpest het vind ik. Bij tomen888 vind ik dat de scheuren waardoor je de bacardi letters ziet niet zo mooi gedaan. Ik had liever iets anders gezien.

hugotje112

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij een makkelijke keuze, Jon-asses. Een uniek design, het thema is erg duidelijk en daarnaast is alles over het algemeen netjes afgewerkt. Wel lijkt het zo alsof het vuur rechts op een wat rare manier ophoudt. Desondanks lijkt het me op zich een moeilijke prestatie. Kai, jouw design ziet er ook prima uit. Het mist alleen unieke effecten. Ik vind het nu allemaal iets te strak. Tomen, over jouw design kan ik duidelijk zijn. De kleuren zijn prima geregeld, maar de maten die je gekozen hebt staan me helaas niet aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd op Jon-Asses, Hij heeft een rustige achtergrond gebruikt, en heeft daarme de fles en het vuur naar voren laten komen, wat een totaalplaatje geeft, bovenaan het vergrote plaatje vind ik het zonde dat het bacardi logo op een donkerder vlak zit dan de rest van de achtergrond.

Ik vind het ontwerp van The Hulk Kai-Shockwave en Tomen888 ook niet slecht, maar er zit iets minder in, het geen wat mist is het totaalplaatje, Jon-Asses heeft dat totaalplaatje waarvan je zegt, Wauw.

Bij The Hulk lopen de Letters van Bacardi van de andere flessen over de fles die het belangrijkst is heen.

Bij Kai-Shockwave vind ik het een beetje effectloos om de fles heen, daar zit alleen een weet ik het wat voor effect, daarintegen vind ik de Achtergrond van Kai erg mooi,

Het ontwerp van Tomen888 ziet er een beetje saai achtig uit, niet dat dat hem lelijk maakt, maar er zit niet echt iets in, De letter vallen erg op, dus kijk je eerder naar de letter als naar de fles. Ik denk dathij er beter uit had gezien als je de 2 flessen aan de zijkant wat donkerder had gemaakt, maar met wat minder opacity.

Stem: Jon-Asses

Sorry Kai, Tomen en The Hulk

Bewerkt: door Snowleopard
Link to comment
Delen op andere websites

Kai-ShockWave's Bacardi vind ik een grafisch hoogstandje, de digitale stijl, de hedendaagse stijl..

Ik kies toch maar voor Kai..

Bij de rest waren er wat fouten BV Van Jon-Asses, het Bacardi logo lijkt of het er opgeplakt is etc.

Stem: Kai-ShockWave.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de fles van Kai-ShockWave toch wel de mooiste. Hij heeft niet de oranje vlammen gebruikt als bij de andere, maar heeft gebruik gemaakt van een zeer mooie mystieke gloed. Het lijkt wel of het stoomt. De achtergrond past ook wel heel goed erbij (New York City). Een foutje is toch wel dat de letters te donker zijn. Als je dit als echte poster zou moeten ophangen, dan zie je die echt niet. Maar verder is ie echt perfect. Maar als je hier zo kijkt, zijn er eigenlijk helemaal geen verliezers. Zijn allemaal mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zijn deze jongens nou nog niet uit hun lijden verlost!? :? Uiteindelijk hebben wij te maken met een gelijkstand en dat accepteren wij natuurlijk niet. Er komt maar 1 persoon levend :D uit deze strijd en dat zullen we zien na 16 juli.

Contest stemdatum verlengd t/m 16 juli!

Nog even volhouden jongens!

Voor degene die nog niet hebben gevote in de poll, doe dat nu!

Link to comment
Delen op andere websites

Ook deze challenge was bijzonder spannend te noemen. Kai-Shockwave je zat er dicht tegen aan, hopelijk brengt de volgende contest net zoals de winnaar van deze je meer geluk op. De verlenging heeft het weten te bepalen. Met maar liefst 1 punt verschil wist Jon-asses net de overwinning te pakken. De vorige challenge zat je al zo dichtbij.. Dik verdiend dus. Gefeliciteerd met je eerste plaats! Hierbij verdien je ook nog eens 3 extra punten voor in de Ranking. ;)

Alle deelnemers van deze contest, ontzettend bedankt voor jullie deelname. We hebben genoten. :) Ook danken wij onze stemmers, het waren er weer lekker veel. ;)

Houdt het Commercial Touch topic in de gaten voor meer info over de aankomende challenge(s).

p.s. reacties mogen in dit topic worden gepost.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...