Claps Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Ik heb een nieuw menu aangemaakt, en daarin zet ik dit: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, "/teleports2", true) == 0) { ShowMenuForPlayer(teleportmenu2,playerid); return 1; } if (strcmp("/kill", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "You have killed yourself."); return 1; } if(strcmp(cmdtext,"/bikestunt",true)==0) { SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid,595.8833, 799.9094, 1982.3097); SetPlayerHealth(playerid, 110.0); GameTextForPlayer(playerid,"A player is teleported to: /bikestunt",4000,6); return 1; } return 0; } Nu geeft ie als error dit aan: C:\samp02Xserver.win32\gamemodes\sftdm.pwn(2298) : error 021: symbol already defined: "OnPlayerCommandText" Als het goed is betekend dat, dat ik oneplayercommand al heb gebruikt.. dus ik moet het veranderen.. maar hoe? Als ik er 1tje verwijder krijg ik nog meer errors.. en als ik zn naam verander ook :S En het gaat om regel 2289.. maar in die regel staat alleen dit dingetje { HELP!! Reageren
David22 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Dus, als ik heb goed begrijp, heb je zoiets: OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { //Rijtje met commands 1 } ... OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { /Rijtje met commands 2 } Verander dat in het volgende: OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { //Rijtje met commands 1 //Rijtje met commands 2 } Dus laat de eerste callback staan, en plaats daar de inhoud van de tweede callback in, en verwijder dan de tweede callback Reageren
Claps Geplaatst: 25 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Dus, als ik heb goed begrijp, heb je zoiets: OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { //Rijtje met commands 1 } ... OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { /Rijtje met commands 2 } Verander dat in het volgende: OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { //Rijtje met commands 1 //Rijtje met commands 2 } Dus laat de eerste callback staan, en plaats daar de inhoud van de tweede callback in, en verwijder dan de tweede callback Ja maar. ik wil dus een 2é menu erbij.. En als ik het goed begrijp bedoel jij, dat ik dan alle commands onder elkaaar zet.. dat heb ik in het Andere menu al gedaan.. En dit wordt een nieuw menu met nieuwe commands erin Reageren
Big Boss Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Ik snap je uitleg niet echt ... Maar OnPlayerCommandText wordt in ieder geval zo opgebouwd: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { // ----- /menu1 ----- if(!strcmp(cmdtext, "/menu1", true)) { ShowMenuForPlayer(menu1, playerid); return 1; } // ----- /menu2 ----- if(!strcmp(cmdtext, "/menu2", true)) { ShowMenuForPlayer(menu2, playerid); return 1; } return 0; } Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.