Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:

Ik heb een nieuw menu aangemaakt, en daarin zet ik dit:

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])

{
if(strcmp(cmdtext, "/teleports2", true) == 0)
{
ShowMenuForPlayer(teleportmenu2,playerid);
return 1;
}
if (strcmp("/kill", cmdtext, true, 10) == 0)
{
	SetPlayerHealth(playerid, 0);
	SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "You have killed yourself.");
	return 1;
}
if(strcmp(cmdtext,"/bikestunt",true)==0)
{
	SetPlayerInterior(playerid, 0);
	SetPlayerPos(playerid,595.8833, 799.9094, 1982.3097);
	SetPlayerHealth(playerid, 110.0);
	GameTextForPlayer(playerid,"A player is teleported to: /bikestunt",4000,6);
	return 1;
}
return 0;
}

Nu geeft ie als error dit aan:

C:\samp02Xserver.win32\gamemodes\sftdm.pwn(2298) : error 021: symbol already defined: "OnPlayerCommandText"

Als het goed is betekend dat, dat ik oneplayercommand al heb gebruikt.. dus ik moet het veranderen.. maar hoe?

Als ik er 1tje verwijder krijg ik nog meer errors.. en als ik zn naam verander ook :S En het gaat om regel 2289.. maar in die regel staat alleen dit dingetje {

HELP!!

Featured Replies

Geplaatst:

Dus, als ik heb goed begrijp, heb je zoiets:

OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
//Rijtje met commands 1
}

...

OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
/Rijtje met commands 2
}

Verander dat in het volgende:

OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
//Rijtje met commands 1
//Rijtje met commands 2
}

Dus laat de eerste callback staan, en plaats daar de inhoud van de tweede callback in, en verwijder dan de tweede callback ;)

Geplaatst:
  • Auteur
Dus, als ik heb goed begrijp, heb je zoiets:

OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
//Rijtje met commands 1
}

...

OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
/Rijtje met commands 2
}

Verander dat in het volgende:

OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
//Rijtje met commands 1
//Rijtje met commands 2
}

Dus laat de eerste callback staan, en plaats daar de inhoud van de tweede callback in, en verwijder dan de tweede callback ;)

Ja maar. ik wil dus een 2é menu erbij.. En als ik het goed begrijp bedoel jij, dat ik dan alle commands onder elkaaar zet.. dat heb ik in het Andere menu al gedaan.. En dit wordt een nieuw menu met nieuwe commands erin :)

Geplaatst:

Ik snap je uitleg niet echt ...

Maar OnPlayerCommandText wordt in ieder geval zo opgebouwd:

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
// ----- /menu1 -----
if(!strcmp(cmdtext, "/menu1", true))
{
	ShowMenuForPlayer(menu1, playerid);
	return 1;
}

// ----- /menu2 -----
if(!strcmp(cmdtext, "/menu2", true))
{
	ShowMenuForPlayer(menu2, playerid);
	return 1;
}

return 0;
}

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.