Jump to content

nat 3


wupie

Recommended Posts

Hallo mede forumgangers.

Ik heb de Xperia box van KPN (siemens Gigaset sx 551) met NAT 3. :cya:

hoe kan ik dit het beste omzetten naar NAT 2.

Geef me alsjeblieft niet de site van portforwarding.com want daar staat de modem niet op.

Geef me ook niet van die antwoorden als je moet hem aan de kabel leggen, want daar licht hij al aan.

Help me please.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga maar weer eens mijn tutorial pakken van hoe je het moet doen. Heb 'm zo gevonden.

Heb 'm :D

http://www.lawrencegoetz.com/programs/ipinfo/

Hier kun je heel makkelijk je IP-adres vinden. Ik zat ook met dat probleem. Ik wou ook naar NAT-2. En dat is mij 3 minuten geleden gelukt blij.gif.

Hoe je het moet doen is heel makkelijk. Eerst moet je je IP vinden (simpel, gewoon op de link klikken). Daarna moet je jouw IP in een adresbalk stoppen (waar je de sites intikt knipoog.gif). Zo kom je automatisch op de goede site. Het volgende klopt alleen als je een SpeedTouch hebt (dat zijn toch alle KPN Experia Boxen? Weet niet zeker)! Je gaat naar Toolbox, en dan naar Delen van spellen en toepassingen. Daaronder bij Kies een taak... klik je op Een spel of toepassing aan een lokaal netwerkapparaat toewijzen. Als je daar bent, kies dan UPnP gebruiken (aanvinken), daarna Toepassen en het werk op je computer heb je klaar. Nu verder op je PS3. Ga naar Netwerkinstellingen, en dan internetvoorkeuren wijzigen ofzoiets (het is de 3e). Dan moet je kiezen hoe, kies aangepast. Dan krijg je allemaal dingen waar ik geen hol van snap, en die moet je gewoon allemaal doen zoals ze daarzijn. Op het allerlaatste moment, waar je moet kiezen of je je UPnP wilt inschakelen of niet, kies inschakelen. Verbinding testen en als het goed is, dan het je NAT type 2.

Hier is het hele topic ;)

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=97593

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Ow, maar je moet naar instellingen gaan, en dan denk ik randapparatuur of iets anders. Ik weet dan niet hoe het precies moet, maar de basis is denk ik wel hetzelfde. Experimenteer maar. Zo veel kan er toch niet mis gaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ow, maar je moet naar instellingen gaan, en dan denk ik randapparatuur of iets anders. Ik weet dan niet hoe het precies moet, maar de basis is denk ik wel hetzelfde. Experimenteer maar. Zo veel kan er toch niet mis gaan?

Ik heb even gekeken, maar ik kan nergens UPnp aan zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Stanboy, no offence, maar ik denk dan dat je ergens per ongeluk op hebt geklikt wat niet hoorde...

Overigens lijkt het me sterk dat je router iets met telefoon te maken heeft?

Ik heb net gekeken Wupie, en daar staat de Siemens Gigaset SX551 wel op...?

http://portforward.com/english/routers/por...ion_Network.htm

Toen ik dat deed moest ik een of ander programma kopen en heb jij nog nooit van internet plus bellen gehoord dat gaat wel via de zelfde router.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik kan dit topic niet verplaatsen, maar het hoort eigenlijk thuis in het GTA IV: Technische Problemen forum. Als je naar dat forum gaat, zie je bovenaan tussen de vastgeplakte topics deze uitgebreide Experiabox tutorial voor het op de juiste manier configureren van je router.

Tegen alle heren hierboven: Waarom verwijzen jullie hier niet even naar? Jullie helpen hem goed op weg, maar probeer altijd voor een ander eerst de oplossing op het forum zelf te vinden, aangezien die er genoeg zijn! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...