Jump to content

Gta 4 aanschaf?


Guest_in_Vice_City

Recommended Posts

hallo iedereen.

Ik heb me een hele tijd terug al geregistreerd toen ik nog san andreas speelde maar nooit wat gepost dus dit is eigelijk mijn eerste keer op het forum maargoed...

Nou volg ik gta al vanaf gta2 en heb elk spel dan ook wel gekocht (2, 3, vc, sa, lcs, vcs lol heb zelfs die ouwe film) maar toen gta 4 uitkwam kon ik die nog nie kope ivm geen 360/ps3en had toen ook nog niet echt de kriebels :puh: maar de laatste tijd heb ik weer dat gta virus en weet nu ook wel heel cker dat ik hem ga halen.

Ik verkoop binnekort me brommer(vaarwel stukje jeugd) en wou eerst al het geld gebruike voor auto totdat ik al die trailers van gta4 zag en noujah word eerst ma een klein autotje :puh:

Ik ben van plan een xbox 360 te kopen maar heb nog een paar vragen:

Ik wil graag ook lost and damned en the ballad of gay tony, heb ik hiervoor nou een harde schijf nodig?

Zijn er ook echt grote nadelen aan gta 4?

en hoe zijn de graphics als je het op een gwne tv speelt?

Link to comment
Delen op andere websites

Voor The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony heb je inderdaad een HDD nodig. Ik kan je sowieso afraden, als je voor een 360 gaat, om een Arcade te kopen. Er zijn via Marketplace ontzettend veel demo's gratis te downloaden voor op je HDD om van alles te proberen. :Y

Grote nadelen heb ik niet kunnen vinden, sorry! :D

De graphics zijn sowieso errug gaaf, waar je ook op speelt. Wil je echter het uiterste uit je next gen console halen, ga je waarschijnlijk vanzelf een HDTV aanschaffen. En daar valt voor te sparen na je autootje! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het misschien nog niet wist: GTA IV is de beste game van 2008 geweest, met de succesvolste premiere. Er werden in een week al meer dan 100.000 exemplaren verkocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Harde schijf weet ik niet

Nadelen aan IV: Je zult soms wel eens objecten zien verdwijnen en verschijnen, dat is in ieder geval bij mij op de PC zo, maar ik dacht dat dat op de consoles ook wel is. Verder zou ik niet snel iets kunnen bedenken wat echt een nadeel is. Persoonlijk speel ik IV helemaal op high, en ik vind het een top spel!

Ik heb geen idee over de graphics op een gewone TV, maar ik heb zo'n vermoeden dat als het een niet al te oude is, dat alles er gewoon normaal uit ziet en het niet eens zo super veel verschil maakt. Overigens, als je niets beters gewend bent dan merk je het verschil sowieso niet ;)

Wat je eventueel ook gewoon kan doen, als je toch liever wat meer geld overhoud, is de PC versie overwegen. Als je pc zelf in principe goed genoeg is, of als je maar 1 onderdeeltje nieuw nodig hebt, kan je dat een hoop geld schelen.

Verder kan je met de Xbox versie niet gratis online, met de PS3 en PC versie is dit wél gratis. Het ligt er maar net aan waar je de meeste waarde aan hecht:

  • +Xbox 360:
  • The Lost and Damned,
  • The Ballad of Gay Tony,
  • Goedkoopste console dacht ik?
    -Xbox 360:
  • Online spelen kost geld.
  • Geloof dat die dingen nogal eens kapot gaan...
    +Ps3:
  • Gratis online
  • (Het kan dat deze IETS beter is, aangezien hij nieuwer is zou dat logisch zijn, maar dit weet ik niet zeker!)
    -Ps3:
  • Geen download content
  • Duurder dan Xbox 360
    +PC
  • Gratis online
  • Mits je een goede pc hebt, waarschijnlijk de goedkoopste optie
  • Mogelijkheid om mods te installeren
  • Eventuele nieuw ontdekte bugs in het spel worden om de zoveel tijd met een patch zo veel mogelijk verholpen, ook hoe goed het spel draait wordt daarmee soms verbeterd. Op de consoles weet ik niet hoe Rockstar dit doet... (?)
  • Mogelijkheid om makkelijk foto's en filmpjes van in het spel op je pc te zetten om later terug te kijken. Op de consoles is dit iets moeilijker dacht ik. (?)
    -PC
  • Geen download content
  • Hoe goed je spel er grafisch uit zal zien hangt af van de kwaliteit van je pc, terwijl de Xbox en PS3 in ieder geval op maximale instellingen goed zullen draaien
  • Schaduwen zijn op de consoles mooier hoorde ik(heb 'm zelf op de PC en ik vind het er gewoon goed uitzien zoals het is.)

@Hieronder: geen dank :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

wow bedankt das een mooie uitleg!

Nou mijn comp is bij verre niet goed genoeg om het te draaien.

Verder heb ik nu wel wat na kenne denke over welke console en ik ga maar voor de 360.

Heb vandaag nog wat gekeke op het forum en er komt een cd editie van tlad en tbogt?

En zo niet dan ma extra betalen voor xbox live want ik moet dan ook die 2 spele :puh:

Maja ik heb op me kamer nog gewoon zon ouwe tv met beeldbuis geen flatscreen...

maar als julie zegge dat dat ook kan dan is dat dus geen probleem

Link to comment
Delen op andere websites

wow bedankt das een mooie uitleg!

Nou mijn comp is bij verre niet goed genoeg om het te draaien.

Verder heb ik nu wel wat na kenne denke over welke console en ik ga maar voor de 360.

Heb vandaag nog wat gekeke op het forum en er komt een cd editie van tlad en tbogt?

En zo niet dan ma extra betalen voor xbox live want ik moet dan ook die 2 spele :puh:

Maja ik heb op me kamer nog gewoon zon ouwe tv met beeldbuis geen flatscreen...

maar als julie zegge dat dat ook kan dan is dat dus geen probleem

Ik heb 'm zelf alleen op pc, maar wat ik hoorde over GTA IV op de xbox360, is dat je beter TLAD en TBOGT als DLC kan downloaden, omdat je dan via je gsm (ingame) van game kunt wisselen (van Tlad-->tbogt en andersom).

Heb je de cdtjes, dan moet je ze telkens omwisselen, wat weer game tijd scheelt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'm zelf alleen op pc, maar wat ik hoorde over GTA IV op de xbox360, is dat je beter TLAD en TBOGT als DLC kan downloaden, omdat je dan via je gsm (ingame) van game kunt wisselen (van Tlad-->tbogt en andersom).

Heb je de cdtjes, dan moet je ze telkens omwisselen, wat weer game tijd scheelt ;)

lol das wel vet! ma hoeveel punten kost het dan om het te downloaden?

En wat veranderd er allemaal?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'm zelf alleen op pc, maar wat ik hoorde over GTA IV op de xbox360, is dat je beter TLAD en TBOGT als DLC kan downloaden, omdat je dan via je gsm (ingame) van game kunt wisselen (van Tlad-->tbogt en andersom).

Heb je de cdtjes, dan moet je ze telkens omwisselen, wat weer game tijd scheelt ;)

lol das wel vet! ma hoeveel punten kost het dan om het te downloaden?

En wat veranderd er allemaal?

WikiGTA verteld mij dat beide DLC's 1600 microsoft points kosten. Dat komt neer op ongeveer €15,60. De story-line en de character die je speelt veranderen, wapens, enkele nieuwe voertuigen en nog veel meer! Ik heb zelf geen Xbox 360 maar de andere kunnen je nog wel meer vertellen over wat er allemaal nieuw is in de DLC's. :tu:

paul007 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'm zelf alleen op pc, maar wat ik hoorde over GTA IV op de xbox360, is dat je beter TLAD en TBOGT als DLC kan downloaden, omdat je dan via je gsm (ingame) van game kunt wisselen (van Tlad-->tbogt en andersom).

Heb je de cdtjes, dan moet je ze telkens omwisselen, wat weer game tijd scheelt ;)

lol das wel vet! ma hoeveel punten kost het dan om het te downloaden?

En wat veranderd er allemaal?

WikiGTA verteld mij dat beide DLC's 1600 microsoft points kosten. Dat komt neer op ongeveer €15,60. De story-line en de character die je speelt veranderen, wapens, enkele nieuwe voertuigen en nog veel meer! Ik heb zelf geen Xbox 360 maar de andere kunnen je nog wel meer vertellen over wat er allemaal nieuw is in de DLC's. :tu:

paul007 :cya:

Idd, dat moet je even aan de kenners vragen, ik heb 'm zelf namelijk niet.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...