Jump to content

Empire Building


Maarten11

Recommended Posts

Ik weet niet of deze topic al bestaat ofzo.. maar ik heb een vraagje.. ik hoop dat iemand mij er mee kan helpen.

Ik heb nu alle Empire missies voltooid en mijn reputatie is maximaal. En ik kreeg toen een berichtje dat de auto's bij mijn Empire Buildings zijn geüpgrade. Maar wat is er dan anders aan? Het zijn toch nog gewoon dezelfde auto's?

Alvast bedankt! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het verschil met Alle auto's die bij de Empires staan is dat ze als je Alle Empires hebt worden ze kogelvrij. Ze zijn dus niet meer te beschadigen met kogels. Probeer het maar eens uit. Pak een minigun en schiet er maar op er gebeurt niks. Leuk voor als je eens de FBI achter je aan wilt hebben.

Rinaldootje :tu:

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Het verschil met Alle auto's die bij de Empires staan is dat ze als je Alle Empires hebt worden ze kogelvrij. Ze zijn dus niet meer te beschadigen met kogels. Probeer het maar eens uit. Pak een minigun en schiet er maar op er gebeurt niks. Leuk voor als je eens de FBI achter je aan wilt hebben.

Rinaldootje :tu:

Ze worden ook zwaarder en sterker en rijden sneller en sturen beter volgens mij hoor. En wat jij zegt, kogelvrij.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...