joopykoopy Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Heey, Ik heb een vraag. Ik heb in SU een moddel naar 3ds geexporteert, dat naar dff en col, een txd aan gemaakt, alles netjes in een IMG. Een IPL en IDE aangemaakt, en object geplaatst. Nu ga ik naar het object, maar blijft hij blank. Dus ik 10x kijken naar de texture namen, in SU de orginele namen de namen in de txd en de naam die de DFF nodig heeft. Alles lijkt te kloppen, maar toch geen textures op het moddel. In txd workshop heb je een DFF check, en die zecht dat alles OK is. Heeft iemand nog optie's? groeten, Reageren
Beagle Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Weet je zeker dat je ook in de IDE de juiste TXD naam hebt ingevuld? En dat de materialen in de DFF ook matchen met die in de TXD? Reageren
joopykoopy Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 ja, alles wel 10x gecheckt... ik zal ze morgen ook wel ff uploaden >.> als het probleem dan niet gefixt is Reageren
Timske Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Ik weet wat je fout hebt gedaan, kijk >hier< het eerste plaatje en let op het eerste rode vlak. Je hebt de naam er niet bij gezet waarschijnlijk. Reageren
joopykoopy Geplaatst: 29 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 (bewerkt) nop, die had ik ook wel gecheckt... Edit: Gefixt, er was waarschijnlijk nog een TXD met de naam, gewoon een _ toegevoegt, en het zelfde in de IDE en klaar ^^ toch bedankt voor alle moeite. Groeten Bewerkt: 29 juni 2009 door joopykoopy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.