Jump to content

[SA]Gilera 176 Sport 1956


Beagle

Recommended Posts

Gilera 176 Sport 1956

To do

  • Nieuwe animaties

download

Extra downloads

  • Handling.cfg en vehicles.ide in een pakket klaar voor gebruik voor deze mod.

Overige informatie

  • De handleiding voor installatie zit in het pakket. Engels en Nederlands.
  • De bestanden heetten "Gilera176sport1956", de bestanden hoeven niet hernoemd te worden.
  • De animatie die gebruikt word, is een standaard NRG500 (of andere motor) animatie. Deze word nog veranderd in latere versies.

Veel plezier, en comments/rates/andere dingen zijn welkom :)

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er leuk uit man! :D alleen issie niet een beetje te groot vergeleken met cj?

Dat is ook de enige omerking die ik heb. Misschien een klein beetje rescalen? Voor de rest is ie prachtig, en ook in-game ziet ie er gelikt uit. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er zeker nice uit! Toch heb ik weer paar kleine opmerkingen:

Je velgen vind ik een beetje te wit. Er zit al een reflectie overheen zo te zien, maar als je de grijstint van de velg hetzelfde maakt als die van de uitlaten en de motor, ziet dat er al een stuk mooier uit denk ik.

Ik zou de volgende keer iets minder heftige muziek bij je filmpje doen. Een geschikt nummer voor het filmpje is natuurlijk "Born to be wild", het ultieme motornummer:

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er zeker nice uit!

Dank je :)

Je velgen vind ik een beetje te wit. Er zit al een reflectie overheen zo te zien, maar als je de grijstint van de velg hetzelfde maakt als die van de uitlaten en de motor, ziet dat er al een stuk mooier uit denk ik.

Ik was zelf ook helemaal niet blij met de wielen, maar had het toch zo gelaten. Ik denk dat ik het idd wat donkerder maak, met een texture. Ziet er stuk beter uit :)

Ik zou de volgende keer iets minder heftige muziek bij je filmpje doen. Een geschikt nummer voor het filmpje is natuurlijk "Born to be wild", het ultieme motornummer:

Ik heb standaard altijd 4URockNMetal.com aanstaan :puh: Ik heb geen zin om er muziek bij te zetten, maar ik zal er volgende keer op letten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Niiiiiice :)

Werkt het ook als ik alleen de skin vervang, en niet de handling en andere data bestanden vervang? Ik speel voornamelijk SA op een SA-MP server en ik denk niet dat ze er blij van worden als ik de handling aanpas, als het überhaupt al werkt..

Dus mijn voornaamste vraag is: Als ik de handling en andere data bestanden vervang, werkt het dan ook in SA-MP?

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft de handling etc. niet per sé te installeren, maar het is onderdeel van de mod. Bij de meeste voertuigen ligt niet alleen in de handling.cfg- of vehicles.ide-lijn vast hoe het voertuig rijdt, maar ook hoeveel uitlaten het heeft, het aantal wielen, de grootte van de wielen, de animaties die het voertuig gebruikt, bij welke garage het voertuig tunebaar is enzovoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Verder vind ik hem wel mooi. Kun je ook verschillende carcols showen want die kleur is ugly :cab:

Zal ik doen :)

@Bayside: De handling is niet vereist, de vehicles.ide wel!!!. Zonder deze zal de motor door de grond zitten, en een verkeerde animatie hebben.

Verder, bedankt allemaal voor de positieve reacties! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds ik deze mod heb geinstalleerd krijg ik telkens een foutmelding (Programma reageert niet, wilt u rapport versturen ding) als hij bij het laadscherm aankomt. Ik heb mijn backup al geladen en opnieuw geinstalleerd, geen succes. Ik denk dat ik iets fout heb gedaan bij de handling en/of vehicle bestanden, kan je misschien de handling.cfg en vehiche.ide bestanden uploaden (met dus de juiste code)? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Oké bedankt, hij werkt nu :)

Hij is echt geweldig, alleen het stuur is best groot, vooral als je ziet hoe CJ hem beet houd. Is het de bedoeling dat het stuur kleiner word of dat CJ hem beter beet gaat houden? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt! :) Het was de bedoeling om de animatie aan te passen, hoe CJ het stuur vast houd. Maar bij nader in zien ga ik denk ik het stuur iets beter maken, omdat 1. de animatie er dan niet uit ziet en 2. het echt niet hoort :puh:

Heb je verder nog opvallende bugs gevonden?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...