Bayside Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Nee, verder is hij vrijwel perfect... Reageren
ladderboi Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Gilera 176 Sport 1956 To do Nieuwe animaties download Megaupload.com GTAForum.nl Extra downloads Handling.cfg en vehicles.ide in een pakket klaar voor gebruik voor deze mod. Overige informatie De handleiding voor installatie zit in het pakket. Engels en Nederlands. De bestanden heetten "Gilera176sport1956", de bestanden hoeven niet hernoemd te worden. De animatie die gebruikt word, is een standaard NRG500 (of andere motor) animatie. Deze word nog veranderd in latere versies. Veel plezier, en comments/rates/andere dingen zijn welkom Hij is heel mooi Alleen zitten de handen in het midden van het stuur voorderest is die helemaal te gek die politie agent ziet er trouwens ook wel vet uit ;P Reageren
F1Master007 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Gilera 176 Sport 1956 To do Nieuwe animaties download Megaupload.com GTAForum.nl Extra downloads Handling.cfg en vehicles.ide in een pakket klaar voor gebruik voor deze mod. Overige informatie De handleiding voor installatie zit in het pakket. Engels en Nederlands. De bestanden heetten "Gilera176sport1956", de bestanden hoeven niet hernoemd te worden. De animatie die gebruikt word, is een standaard NRG500 (of andere motor) animatie. Deze word nog veranderd in latere versies. Veel plezier, en comments/rates/andere dingen zijn welkom Hij is heel mooi Alleen zitten de handen in het midden van het stuur voorderest is die helemaal te gek die politie agent ziet er trouwens ook wel vet uit ;P Nu bump je weer Reageren
Beagle Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Nee, verder is hij vrijwel perfect... hij ziet er goed uit Bedankt Hij is heel mooi Alleen zitten de handen in het midden van het stuur voorderest is die helemaal te gek die politie agent ziet er trouwens ook wel vet uit ;P Bedankt, dat probleem ging ik (als ik terug ben van vakantie) nog oplossen Reageren
peppie132 Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 wrm houd cj de handvaten niet goed vast?? Reageren
Beagle Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Omdat ik eerst er op gerekend had ik zelf een animatie ging maken. Dit heb ik ook gedaan, alleen was de animatie van een andere standaard motor al zo perfect dat ik die gebruik. Nu komt het niet goed overeen met m'n handvatten, en dit ga ik dus in de volgende versie veranderen (samen met dat de motor een tikkeltje kleiner word) Ik ga dus zo weer beginnen eraan. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Fantastisch Beagle Ik heb in je video nog iets opgemerkt. Geen idee of ik gelijk heb maar volgens mij zijn de velgen nog iets te standaard wit. Na die scaling en die animatie wil ik wel eens het resultaat zien. Reageren
Beagle Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Ah, je hebt gelijk. Ze zijn niet helemaal goed. Ik zal die ook aanpassen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.