Jump to content

Grappa


Dvt

Recommended Posts

Ik weet niet of jullie wel eens van Grappa gehoord hebben, maar je kunt er prachtige dingen mee maken.

Iemand heeft namelijk een javascript gemaakt waarmee je lijnen in allerlei vormen en kleuren kunt maken. Je hebt er verschillende soorten:

GrappaRB_t.jpg

Download Grappa Rainbow

GrappaWH_t.gif

Download Grappa White (*linker muisknop inhouden om de lijnen te maken)

GrappaBR_t.jpg

Download Grappa BR (BlueRandom)

Tip: Als je ze download krijg je twee bestanden: Eén javascript en een html bestand. Open dat html bestand en verander width=800" height="300 naar een hogere resolutie zodat je meer ruimte hebt. ;)

DvT

>>> Door Jay;: Verplaatst naar Graphics General and Discuss.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dit is een mijlpaal voor de nieuwe Signatures hier op het forum :). Goed gevonden en ik ga het ZEKERS TE WETEN proberen!

Uitgeprobeert: En ik vind het vrij onhandig werken. Kan iemand me vertellen hoe je kan beginnen op een bepaald punt, en niet gelijk wanneer je er met je muis overheengaat?

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een mijlpaal voor de nieuwe Signatures hier op het forum :). Goed gevonden en ik ga het ZEKERS TE WETEN proberen!

Uitgeprobeert: En ik vind het vrij onhandig werken. Kan iemand me vertellen hoe je kan beginnen op een bepaald punt, en niet gelijk wanneer je er met je muis overheengaat?

alleen de witte is met een losse muis de rest zit er aanvast

silverv.jpg

Bewerkt: door Medal_Crusader
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...