Jump to content

Vraagje


GTAKevin023

Recommended Posts

Ik snap niet hoe ik een Silver Safe kan verdienen. Er staat dat ik winst moet maken van 2000 dollar maar ik maak zelfs meer winst dan 2000 dollar en toch verdien ik het niet. Ik heb het bij alle 2 manieren geprobeerd namelijk kopen en verkopen. Het lukt gewoon niet. Ik snap de naam The most honorable Fut Tze and Dau Jonz Tongs ook niet. Kan ik een uitgebreid uitleg krijgen hoe ik die Silver Safe kan krijgen?

Gr android

Link to comment
Delen op andere websites

Heel simpel, ga naar het rechtsbovenste eiland en koop zoveel mogelijk heroïne als je maar kan (mits het onder de marktprijs ligt) en ga dan naar een triad en verkoop de hele inboedel. Zo heb je makkelijk winst van boven de 2000$.

Maar weet je zeker dat je de silver safe nog niet hebt? Hij staat in je beginhuis gewoon in de keuken.

Link to comment
Delen op andere websites

Heel simpel, ga naar het rechtsbovenste eiland en koop zoveel mogelijk heroïne als je maar kan (mits het onder de marktprijs ligt) en ga dan naar een triad en verkoop de hele inboedel. Zo heb je makkelijk winst van boven de 2000$.

Maar weet je zeker dat je de silver safe nog niet hebt? Hij staat in je beginhuis gewoon in de keuken.

ik heb hem nog niet nee. want ik kan er nog geen geld in stoppen. want daar is ie toch voor om geld erin te doen?

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt het wel over deze?

Achievement_Safebox.png

En je kan er geen geld in stoppen, het is gewoon een bakje dat voor de leuk in je woonkamer staat. Je kan er verder niets mee.

oooow. verdome. heb ik daarvoor 80 heroine, 74 acid en 103 coke voor wegegeven? voor een stom bakkie? kut zooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt het wel over deze?

Achievement_Safebox.png

En je kan er geen geld in stoppen, het is gewoon een bakje dat voor de leuk in je woonkamer staat. Je kan er verder niets mee.

oooow. verdome. heb ik daarvoor 80 heroine, 74 acid en 103 coke voor wegegeven? voor een stom bakkie? kut zooi.

Je hebt als je het goed hebt gedaan nog altijd winst mee gemaakt. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt het wel over deze?

Achievement_Safebox.png

En je kan er geen geld in stoppen, het is gewoon een bakje dat voor de leuk in je woonkamer staat. Je kan er verder niets mee.

oooow. verdome. heb ik daarvoor 80 heroine, 74 acid en 103 coke voor wegegeven? voor een stom bakkie? kut zooi.

Je hebt als je het goed hebt gedaan nog altijd winst mee gemaakt. :Y

dat wel. ik heb veel winst gemaakt man.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...