Jump to content

[REL|SA] Cleo Requests


Dutchy3010

Recommended Posts

Er zijn aardig wat redelijke requests op de forums te vinden. Daarom heb ik besloten wat leuke cleo mods requests te maken. Wanneer je nog leuke ideeën hebt, zeg het, en wie weet zal ik jouw mod maken. ;) Screens kan je vinden op de GTAGarage pagina.

Bribing

Deze mod is aangevraagd door Rider916. Wanneer je 1 of 2 wanted sterren hebt, dan heb je de mogelijkheid om een politieagent om te kopen met geld. De agent die je kunt omkopen, heeft een marker boven zijn hoofd. Richt op hem, en druk op G om je wanted level te verlezen. 1 ster kost 250 dollar, 2 sterren kost 1000 dollar.

GTAGarage pagina

Download

Source

Robbing

Ook deze mod is aangevraagd door Rider916. Druk op G om in de "rob-mode" te komen. Je kunt mensen met een marker boven hun hoofd overvallen. Richt op ze en druk op G om ze te overvallen. Dan moet je een besluit nemen: vermoorden of niet? Als je hem/haar vermoord, dan krijg je 3 wanted level sterren. Zo niet, dan krijg je er 1.

GTAGarage pagina

Download

Source

Determine Wanted Level

Deze mod is aangevraagd door Greatmuta2. Het is een simpel script, die ervoor zorgt dat je je eigen wanted level kunt regelen. Druk op G om in het menu te komen, druk daarna op spatie om een wanted level te kiezen.

GTAGarage page

Download

Source

Player Changer

Er wordt vaak gevraagd hoe je je player model kan wijzigen in een ander model, bijvoorbeeld dat van een voetganger. Daarvoor heb ik deze mod gemaakt. Je kunt namelijk zelf bepalen welk model je hebt, zowel special actors (sweet, zero, etc) als gewone actors (voetgangers). Het is een deel van de code van Design Your Own Mission. Om te beginnen, moet je "model" typen. Wanneer dit niet gelijk werkt, moet je dat opnieuw typen. Je kunt dan door de modellen scrollen door Y en N te gebruiken, druk op spatie om er één te selecteren (standaard controls). Hou in de gaten dat wanneer je niet CJ bent, je geen kleding kunt kopen!

GTAGarage pagina

Download

Source

Simple Weapon Spawner

Argwm vroeg om een simpele wapen spawner. Ook deze code is een bewerkte versie van een deel van de DYOM code. Typ "ammo" om te starten, wanneer dat niet in 1x lukt moet je het nog een keer invullen, totdat het wel werkt. Je kunt door de wapens scrollen met Y en N, en er één selecteren met spatie (standaard controls). Je kunt alles kiezen, van een pistol tot een rocketlauncher, en van granaten tot aan bloemen.

GTAGarage pagina

Download

Source

Cruise Control

JohnnY2 had het idee van een cruise control: dezelfde snelheid houden zonder iets te doen. Zoals in het echt, slaat hij automatisch af wanneer je remt of accelereert. Ook wanneer je botst met iemand of the hoog "springt" met de auto gaat hij af, voor je eigen veiligheid! ;) Je kunt de snelheid verhogen door op Y te drukken, en verlagen door op N te drukken.

GTAGarage pagina

Download

Source

Rent-a-car

Ik ben deze mod zo'n 2 jaar geleden begonnen, maar had hem nooit helemaal af. Toen vroeg Brad. voor zoiets als dit, en dus heb ik hem afgemaakt (en veranderd naar CLEO3). Ga naar Wang Cars en praat met de manager. Je moet voor een auto kiezen, de auto die je wil huren. Dat kost wat geld, en je moet een borg betalen. Hoeveel je terug krijg van je borg, hangt af van hoever je de auto beschadigd hebt. Je hoeft natuurlijk de auto niet terug te brengen, maar dan ben je wel je borg kwijt!

GTAGarage pagina

Download

Source

Distance Count

Ruedescascades vroeg om een mod die je laat zien hoeveel km/miles je hebt gereden met je voertuig. Wanneer je in een voertuig zit, kan je op Y drukken om de afstand te weten. Wanneer je de auto verlaat, en weer in dezelfde auto stapt, zal die verder tellen. Wanneer je wisselt van voertuig begint hij weer vanaf 0.

GTAGarage pagina

Download

Source

Clock Manipulation

Deze mod is aangevraagd door Brad. Hij vroeg om een mod die de snelheid van de klok veranderd. Druk op Y om een menu te zien. Daar kan je kiezen voor x2, x5 of x10. Dus wanneer je x5 kiest, zal 1 seconde 5 minuten zijn in het spel. Het is ook mogelijk om /2, /5 en /10 te kiezen. Dat betekent dat de tijd langzamer gaat. Wanneer je kiest voor /5, zal het vijf seconden duren voordat er 1 minuut voorbij is gegaan in het spel. Tot slot kan je ook springen met tijd: 1, 5 of 10 uur vooruit of achteruit.

GTAGarage pagina

Download

Source

Mac Donalds Drive-Through

De Mac-drive in San Andreas! Origineel maakte ik dit in combinatie met een model, maar het model is nooit afgemaakt. Wanneer iemand geinteresseerd is in het maken van een Mac Donalds, stuur me dan even een PM. Lubas vroeg me om dit script te uploaden, omdat hij het wilde bestuderen.

Nu over het script zelf. Eerst moet je je bestelling doorgeven in een praatpaal. Je kunt kiezen tussen Chicken Nuggets, Mac Salad, Big Mac, Happy Meal en Cheese Burger. Het hangt af van wat je kiest hoeveel je moet betalen bij het tweede raam, en hoeveel fat/health je krijgt bij het derde raam. Wanneer je alleen bent, bestel je er maar 1. Wanneer je homies bij hebt, zulk je ook eten voor hen moeten kopen!

De mac-drive is te vinden bij de Cluckin' Bell in de buurt van Grove Street.

GTAGarage pagina

Download

Source

Change Clothes

Met deze mod, kan je de kleding van de speler wijzigen. Open het menu door op Y te drukken, en dan kan je zeggen uit welke winkel je de kleding wil. Daarna moet je kiezen tussen "Torso", "legs", "shoes", "chains", "watches", "shades" and "hats". Je kunt ook kleding verwijderen wanneer je dat wilt. Daarnaast heb je ook de mogelijkheid om speciale kleding, zoals bijvoorbeeld de pimp suit, te dragen. Wanneer je een andere, normale torso wil hebben, moet je eerst de speciale kleding verwijderen. Dank aan Beagle voor het idee.

GTAGarage pagina

Download

Source

Installatie

De installatie is voor elke mod hetzelfde. Allereerst moet je CLEO installeren, die kan je here downloaden. Daarnaast moet je gxthook installeren: download gxthook.cleo (ook te vinden in de site die ik net genoemd heb, aan de linkerkant) en stop die in de CLEO map. Je moet ook een map aanmaken die "CLEO_TEXT" heet.

Er zijn twee bestanden in het pakketje die van belang zijn. Allereerst een .cs bestand, die met je in de cleo map zetten. Daarnaast heb je een .fxt bestand, die moet je in CLEO_TEXT map zetten.

Met dank aan:

PatrickW

Rider918

Greatmuta2

Argwm

JohnnY2

Brad.

Ruedecascades

Lubas

Beagle

Feedback wordt gewaardeerd. Wanneer je bugs/crashes vind, zeg dat dan alsjeblieft in dit topic en ik zal het proberen te fixen. Wanneer je requests heb, kan je dat ook in dit topic plaatsen. Maar onthoudt: kleine cleo mods hebben meer kans om gemaakt te worden dan grote cleo mods (zoals missies). Natuurlijk beloof ik niet dat ik alle cleo mods zal maken...

Veel plezier! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    12

  • Golf_MK1

    4

  • Crypteq

    3

  • Beagle

    3

Heb jij die allemaal gemaakt? :D Kunnen in dit topic ook meer requests worden geplaatst?

Jep, die heb ik allemaal gemaakt. En ja, hier kunnen requests geplaatst worden. Maar wel redelijke requests, dus niet maak even een hele storyline of zo... Maar cleo mods van hetzelfde kaliber als degene die hierboven geplaatst zijn, hebben zeker kans dat ik ze maak. :) Sterker nog, ik heb graag nieuwe requests.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het erg fijn vinden als je op elk moment je kleren zou kunnen veranderen, de kleding kan kiezen uit net zulke menu's als bij de kledingzaken. En dan 1 hoofdmenu met de verschillende winkels, en in die menu's weer de opties die je bij de kledingzaak hebt... Ik denk dat dit ook deels gekopieerd en geplakt zou kunnen worden, denk ik. ^_^

In ieder geval, het zijn mooie uitgebreide mods en ik hoop dat je nog wat requests gaat maken van verschillende mensen! :dans:

maak even een hele storyline of zo...

Lol :puh:

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook wel iets... In SpaceEinstein All-in-One Mod heb je de mogelijkheid op GTA2 TopDown View, misschien leuk om er eentje te maken dat je dit overal kunt instellen.

En ik heb nog wel iets. Alleen weet ik niet of dit CLEO is, dat alle voertuigen die water spuiten ineens vuur spuwen en dat de Flamethrower water spuit :schater:

Een mod waarbij je van rails kan wisselen in SA. Jammer genoeg is deze mod er al maar die bugt elke keer als je bij een brug komt gaat ie naar LV :?

Paar ideetjes :) Voor de mensen die ze willen. Lijken me wel leuk :D

Link to comment
Delen op andere websites

Change Clothes

Met deze mod, kan je de kleding van de speler wijzigen. Open het menu door op Y te drukken, en dan kan je zeggen uit welke winkel je de kleding wil. Daarna moet je kiezen tussen "Torso", "legs", "shoes", "chains", "watches", "shades" and "hats". Je kunt ook kleding verwijderen wanneer je dat wilt. Daarnaast heb je ook de mogelijkheid om speciale kleding, zoals bijvoorbeeld de pimp suit, te dragen. Wanneer je een andere, normale torso wil hebben, moet je eerst de speciale kleding verwijderen. Dank aan Beagle voor het idee.

Deze mod was blijkbaar al gemaakt, door ZAZ. Daarom heb ik besloten hem offline te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zelf geprobeerd te maken, maar ik kwam er niet uit. Dutchy, zou jij een mod willen maken dat je non-stop radio kan luisteren? Niet alleen in de auto, maar ook als je loopt en op de fiets?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zelf geprobeerd te maken, maar ik kwam er niet uit. Dutchy, zou jij een mod willen maken dat je non-stop radio kan luisteren? Niet alleen in de auto, maar ook als je loopt en op de fiets?

Een soort MP3 speler ja!

Misschien nog een teleporter naar bijv. Liberty city?

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk om weer wat activiteit te zien hier :7 Had ik ook niet zo een topic gemaakt een tijdje geleden?

Vreemd dat iedereen nu wel post..

Het verschil is, dat jij het maakte zonder een basis. Ik heb al aardig wat cleo mods gemaakt VOORDAT ik een topic open voor requests. ;)

@ bierbuikje: voor zover ik weet is dat niet mogelijk. Het kan wel dat je eigen muziek moet toevoegen, maar dan is het weer erg moeilijk om te coden (het is nogal dynamisch dan).

@ venzio: teleporters naar LC zijn er al meer dan genoeg. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Robbing

Ook deze mod is aangevraagd door Rider916. Druk op G om in de "rob-mode" te komen. Je kunt mensen met een marker boven hun hoofd overvallen. Richt op ze en druk op G om ze te overvallen. Dan moet je een besluit nemen: vermoorden of niet? Als je hem/haar vermoord, dan krijg je 3 wanted level sterren. Zo niet, dan krijg je er 1.

GTAGarage pagina

Download

Source

Ik heb even een vraagje. Is het mogelijk deze mod te gebruiken als ik ook ''never wanted level'' aan heb staan met de GTA n00bmode v2.0?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een mod waarbij je mensen kunt dood-headbangen. Net zoals de Harry Snotter mod van Bierbuikje, maar dan met headbang-bewegingen. Het zou mogelijk kunnen zijn. En misschien met ''Yeah'' geluiden.

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...