Beagle Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Nee, je kan geen niet bestaande modellen met CLEO maken. Dan zou het model aangepast moeten worden. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2009 Je zou wel met objecten een cel maken, maar het lijkt me wat overbodig. Reageren
Recruut Geplaatst: 31 december 2010 Rapport Geplaatst: 31 december 2010 Goeie mod`s man. zeer te vreden Reageren
Recruut Geplaatst: 31 december 2010 Rapport Geplaatst: 31 december 2010 goede mod`s zeer tevreden heel mooi Reageren
Gast Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 Misschien een mod dat je meer/oneindig veel autos in een garage kan proppen? Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 een soort Weer veranderaar? Zodat je uit een menu ,t weer kan kiezen? Reageren
danny18 Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 een soort Weer veranderaar? Zodat je uit een menu ,t weer kan kiezen? Die bestaat al wel GTA San Andreas CLEO Mod - Weather Menu Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 30 april 2011 Rapport Geplaatst: 30 april 2011 (bewerkt) Weet niet of er überhaupt nog in dit topic gekeken wordt, maar ik zou wel een CLEO script willen met een soort benzine-meter als je in een auto zit, en als ie leeg is moet je naar het pompstation ofzo en kan je benzine tanken. Of een ander, iets complexer idee, als je "Busted" bent kom je niet buiten het politie bureau terecht, maar binnen, in de cel. Je moet dan proberen uit de cel te breken op een of andere manier en je wanted level kwijtraken. Bewerkt: 30 april 2011 door ~Lance Vance Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 30 april 2011 Rapport Geplaatst: 30 april 2011 Weet niet of er überhaupt nog in dit topic gekeken wordt, maar ik zou wel een CLEO script willen met een soort benzine-meter als je in een auto zit, en als ie leeg is moet je naar het pompstation ofzo en kan je benzine tanken. Bestaat al: klik Er bestaan er nog veel meer, maar weet ze niet zo direct te vinden. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 30 april 2011 Rapport Geplaatst: 30 april 2011 Ja maar dan krijg je gelijk die speed-o-meter erbij, dat hoeft van mij dan weer niet. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 30 april 2011 Rapport Geplaatst: 30 april 2011 Stoort dat dan? Het neemt uiteindelijk niet zoveel plaats in op je scherm vind ik. Eentje zonder speed-o-meter ben ik nog niet tegengekomen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2011 Dat busted idee is een leuk idee, een soort prison break, maar die zijn er al lang voor GTA IV en het idee jatten van anderen, zie ik niet zitten. En ja, ik kijk nog steeds in dit topic, ook al duurt dat soms een paar dagen Reageren
valencio Geplaatst: 12 juli 2012 Rapport Geplaatst: 12 juli 2012 maak maar 1 mod dat je dan door muren kan lopen of eentje dat je auto's kan laten weg vliegen door naar ze te kijken Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2012 maak maar 1 mod dat je dan door muren kan lopen of eentje dat je auto's kan laten weg vliegen door naar ze te kijken Ten eerste is één post genoeg. Ten tweede vind ik dat die dingen vrij zinloos zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.