Jump to content

[TUT|GTA IV] Auto-models installeren


.Senne

Recommended Posts

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Senne

    20

  • Beagle

    9

  • MidnightMayhem

    9

  • guarnere

    6

Ga naar de gta4 folder(door met de rechter muisknop op de snelkoppeling te klikken en dan open bestands locatie)

selecteer hier alles door met de muisaanwijzer alles te slepen, of CTRL+A druk dan met de rechtermuisknop op 1 van de files en klik op eigenschappen, haal dan het vinkje bij alleen lezen weg en druk op toepassen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

skins installeren beheers ik nu prima, echter, ik kan met een gemodde gta4 niet multiplayer spelen :| :duh:

is hier toevallig een crack of iets in die trand voor? ik vind t namelijk best wel jammer dat ik niet met mn eigen skins lan en of live kan spelen :(

Link to comment
Delen op andere websites

Normaal horen skins perfect te werken op multiplayer, zolang je enkel de bestanden in de .img aanpast. Alsje handling.dat of een ander data bestand aanpast, werkt MP niet meer tenzij je FileCheckFix gebruikt, met bijhorende Asi loader. :)

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=380830

:O

dan ga ik wel even alleen de img file terug zetten en proberen! bedankt man!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Normaal horen skins perfect te werken op multiplayer, zolang je enkel de bestanden in de .img aanpast. Alsje handling.dat of een ander data bestand aanpast, werkt MP niet meer tenzij je FileCheckFix gebruikt, met bijhorende Asi loader. :)

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=380830

heb even dat topic gelezen, en ik lees nogal veel over crashes van het spel, of totaal niet meer opstarten :| heb jij dit ook of gebruik je dit njet?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Ik heb een Probleempje! Als ik SparkIV heb gedownload en na de map ga van sparkiv.exe dan komt er dat er een fout is opgetreden en dat het moet worden afgesloten. Heeft iemand hier verstand van? :cab:

Nico Bellic

Link to comment
Delen op andere websites

heb je wel alle bestanden ge-extract naar een mapje? ik heb alle doc's van spark in de zelfde map staan waar ik mn skins enzo in download :)

bladiebladala.jpg

even tussendoor, laatste 2 aanwinsten 8)

s600a8l.jpg

Bewerkt: door guarnere
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...