Jump to content

VCS Multiplayer


klophond

Recommended Posts

hoi allemaal ik heb veel gelezen over VCS multiplayer.. want ik heb sinds een paar weken een psp met VCS...

maar mijn broertje krijgt dus ook een psp. dus mij leek het leuk om samen dan multiplayer wat lol te gaan trappen.

heeft iemand hier ervaring mee..

klophond

Link to comment
Delen op andere websites

De PSP-versie van GTA Vice City Stories bevat evenals GTA Liberty City Stories multiplayer. Naast de oude bekende varianten zijn er ook een aantal nieuwe multiplayermodi.

Vice City Survivor One player Vermoord zoveel mogelijk tegenstanders. Hoe je een tegenstander uitschakelt is geheel naar eigen keuze.

Street Rage One player Race tegen elkaar door de straten van Vice City.

Taken for a Ride Team Steel de auto van het andere team en breng hem naar je eigen basis.

Protection Racket Team Vernietig de vier Stretches van het andere team.

Tanks for the Memories One player Probeer zo lang mogelijk in de Rhino te blijven.

Grand Theft Auto One player Steel bepaalde auto's en lever ze in om geld te verdienen.

Hit List One player Probeer de speler die als doelwit aangewezen wordt zo snel mogelijk te vermoorden, en blijf zelf zo lang mogelijk leven als jij het doelwit wordt.

Empire Takedown Team Plaats bommen in de basis van het andere team, maar voorkom dat de tegenstanders hetzelfde bij jou basis doen.

Might of the Hunter One player Verover de Hunter en vermoord er zoveel mogelijk tegenstanders mee.

V.I.P. R.I.P. Team Breng vijf koffers naar een aangewezen locatie of voorkom dat de tegenpartij dat doet.

Dus eigenlijk, veel variatie, maar 1 nadeel, je kunt VCS online niet over de hele wereld spelen, je moet bij een vriend met een andere PSP met VCS zijn, want VCS is alleen LAN (Local Area Network) dacht ik..

Link to comment
Delen op andere websites

maar wat ik bedoeld (heb je GTA IV op pc?) daar kan je LAN multiplayer doen en dan gezellig samen wat lol gaan trappen b.v. eentje rijd en de ander zit naast hem. en dan samen mensen platrijden.

Link to comment
Delen op andere websites

maar wat ik bedoeld (heb je GTA IV op pc?) daar kan je LAN multiplayer doen en dan gezellig samen wat lol gaan trappen b.v. eentje rijd en de ander zit naast hem. en dan samen mensen platrijden.

Je bedoelt iets zoals Freemode?

Nou, als je kijkt naar die lijst dat ik zojuist gepost hebt, kun je dat niet, helft ervan is TEam-based en de rest is Deathmatch-based.

Link to comment
Delen op andere websites

Denk ik niet, aangezien er dan misschien geen peds op straat lopen, of je kan ook Vice City Survivor doen, dat is deathmatch, daar kun je ook lol trappen, maar dan gewoon elkaar niet doden, maar ik weet et echt niet, ik baseer me op de feiten van LCS, aangezien ik alleen VCS en LCS op de ps2 heb, niet op de PSP.

Link to comment
Delen op andere websites

Om multiplayer voor GTA op de PSP te doen met 2 (of meer) personen heb je deze dingen nodig.

2X (of meer, Max 8 Pers) een PSP Met GTA VCS

Blah blah. Even skippen naar het LAN gedoe.

Er zijn meerdere multiplayer modi. Die zijn al genoemd.

Voor het echte spel kies je je personage met wie je gaat spelen. Dat kan zo'n beetje iedereen uit VCS zijn. En sommige van die namen zijn nog wel grappig ook.

Oke na allebei een personage gekozen te hebben. En een gamemodus Drukt een van de personen op Start game.

Nu zitten jullie allebei in het spel. Het is wel dat het onmogelijk wordt om samen in 1 team te spelen als je maar met zijn 2n bent. Je moet namelijk tegen elkaar spelen. Of met een 3e persoon samen in een team tegen die ander.

Bijna ieder spelsoort kan teams hebben. Behalve Race.

En ja er zijn wel Ped's in een multiplayer game. Alleen GEEN Geparkeerde voertuigen. Maar die rijden natuurlijk rond.

OOK is het zo dat alle wapenlocaties in de Singleplayer game zullen er neit zijn in de multiplayer.

In plaats daarvan zal een aantal andere wapens spawnen.

(Even uit mijn hoofd doen. dit lijstje hoeft niet 100% goed te zijn)

Pistol, Scorpion, Shotgun, Ak, Grenades, Remote grenades, Molotov,

Met die wapens zal je de andere moetten vermoorden. Alleen over de Pistol ben ik niet zeker. En je begint altijd met ± 25 á 50 Scorpionkogels.

Ik hoop fat hiermee jou vraag is beantwoord.

Rinaldootje :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

oh, oké dan in ieder geval bedankt voor je hulp. _O_

Ik heb gta vcs voo de psp , en heb al multiplayer rvaring ; Nee , ke kan niet zols in gta IV naast elkaar zitten er is ook geen politie , ... Bij de deadmatch moet je elkaar gewoon vermoorden , maar je kan evengoed samen peds killen , reuz-explosie , ... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Peds lopen gewoon rond en lol trappen is ook gewoon mogelijk. Je kunt alleen niet bij elkaar in de auto. ;)

Dit kun je gewoon oplossen door op de auto te gaan staan :puh: .

Maar dan moet je ook ERG rustig rijden. Want zelfs in Single Player kan het als een auto maar een beetje te snel gaat jou al van de motorkap gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...