Jump to content

[PS] Diamantachtige tekst


Kloep

Recommended Posts

Op het forum werd veel gezegd dat er geen tot weinig Nederlandse tutorials te vinden waren, dus vandaar dat ik er een aantal ga maken. Ik begin met deze. Een tekst die denk ik een beetje iets wegheeft van een diamantachtig iets. :puh: Post je outcome aub! :D

Ik ben nog niet erg bekend met het maken van tutorials, dus hopelijk is het allemaal een beetje duidelijk. Vragen zijn natuurlijk altijd welkom per PB, MSN, Mail of gewoon dit topic.

tutorial%201.png

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij ben je na de stap dat je je layer moet selecteren vergeten dat er nog clouds op moeten, tenminste dat heb ik nodig voordat ik een diamanten effect krijg. Verder wel een goede tutorial kloep. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij ben je na de stap dat je je layer moet selecteren vergeten dat er nog clouds op moeten, tenminste dat heb ik nodig voordat ik een diamanten effect krijg. Verder wel een goede tutorial kloep. :tu:

Ik heb geen clouds gebruikt bij deze tutorial.

Verder bedankt voor de reacties. :)

Heb de tut tevens iets groter gemaakt, zodat je de screens ook kan lezen. :puh:

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

*image*

Het lukt mij alleen met clouds. ;)

Heb je wel een witte stroke om je tekst heen gedaan voordat je met het filter 'Glas' te werk ging?

Ik heb 'stroke' 1px wit gedaan, misschien moet ik het op die andere manier proberen.

Edit: ik heb het even met de stroke manier gedaan en die werkt wel, maar ik vind clouds toch een mooiere outcome hebben.

(dit is met clouds)

kloepstut2.png

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...