HerrieM Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) Na lang werken is hij eindelijk af: De Nederlandse ondertiteling voor GTA: San Andreas!! Deze mod vervangt de ondertiteling van San Andreas voor een naar het Nederlands vertaald versie. De mod is gemaakt door: HerrieM Dutchy3010 $NeoSyp$ Je kunt hem hier downloaden: Downloads - Minor Tweaks De laatste versie is versie 3.2 Bewerkt: 26 januari 2007 door HerrieM Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2006 Tatatataáá!!! Daar is ie dan! Goed werk, HerrieM! Hetzelfde geld voor Dutchy en voor Frostiemen, goed werk!! Ik ga hem meteen instellen, ik verlang ernaar.... KUTGW Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2006 Goed werk! Alleen volgens mij zijn er al talloze Mods hiervan, ookal gebruikt iedereeen een wat ander taalgebruik is toch een beetje zonde van al het werk.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2006 Ik heb hem anders nog nooit gezien, ik heb vaak genoeg met Google gezocht. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2006 Uiteraard heb ik research gedaan voor we eraan begonnen (eerst alleen toen samen) en ik vond niets dus ik begon ermee, later samen met HerieM en Dutchy In naam van de Neolische Kroon: ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2006 geweldig ik ga hem nu downloaden maar nog 1 vraagje moet ik dan al me savegames verwijderen als ik hem heb gedowload? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2006 geweldig ik ga hem nu downloaden maar nog 1 vraagje moet ik dan al me savegames verwijderen als ik hem heb gedowload? Nee hoor . Je savegames kan je gewoon behouden. Je moet dit bestandje in de plaats van het oude bestandje zetten, en dan kan je gewoon je eigen savegames spelen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dikbuik Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2006 knap werk en mooi gemaakt, ik ben er ook ooit is aan begonnen toen SA net uit was maar na een week werk hield ik het al niet meer vol zo saai vond ik het Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2006 helemaal vet mijn complimenten het is erg goed vertaald(hier en daar wat foutjes maar ja je kan niet alles hebben) ook grappig als je het op user player doet krijg je 'Herrie FM' lol goed gedaan! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) Nou bedankt mensen tja die fouten werken we nog aan, als ik SA speel en ik vind iets onvertaald, stuur ik een PM naar HerrieM, dat ie het kan verbeteren, hij update het enz. En dat Herrie FM was trouwens mijn idee Ik zei zo tegen hem "Misschien moeten we de user track Herrie(F)M noemen, naar zijn naam, en dat vond hij een goed plan, vandaar. Bedankt voor alle reacties en VEEL PLEZIER NOG!!! En van die foutjes hoe dat komt kijk je hebt en lijst met allemaal zinnen in een programma, en soms krijg je in het spel zo'n zin in twee keer, dat eerst het eerste stuk komt enz, maar je weet dan in het programma niet wat er voor/achter komt/kwam en welk verhaal er omheen zit. Dus soms is het wat lastig. Al en al vind ik het zelf wel goed gedaan, maar er zitten wat fouten heer en der, dat klopt (helaas) Bewerkt: 30 augustus 2006 door frostiemen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2006 Leuke mod. Ik ga hem waarschijnlijk wel gebruiken. Hier nog in mijn bijlagen de Orginele engelse. voor de Dombo's die geen backup hebben gemaakt. Vers vanuit mijn map Backups Download : Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King Room Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2006 Whaha Leuk ik heb even bij Dynamic gekeken Is wel lollig!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2006 Ook nog voor de dombo's die geen backups maken: verander american in spanish, en vervang hem dan. Zet nu in SA de taal op spaans, en hij komt in het nederlands. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 12 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 september 2006 Ik heb een nieuwe versie geplaatst. Een aantal kleine vertaalfouten verbeterd, maar niets schokkends. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2006 Hey gaaf joh, zou het ook niet handig zijn om hier de backups van de andere talen te zetten voor het geval "dombo"s vergeten te backupen?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts