Jump to content
Geplaatst:
comment_225523

Ik heb dus een boksbeugel in mijn wapen colectie zitten en omdat ik vriendinnen heb raak ik mijn wapens niet meer kwijt als ik dood ga of gearesteerd word.

En nu vraag ik me af hoe ik die boksbeugel kan kwijtraken?

Alvast bedankt!

Bewerkt: door Nickonly

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_225535

Neen dat werkt niet, de baseballbat zit in een ander slot, de boksbeugel zit samen in een slot met gewoon de vuist. Dus dat werkt niet. Anders wist ik het ook wel.

Geplaatst:
comment_225537
neen dat werkt niet, de baseballbat zit in een ander slot, de boksbeugel zit samen in een slot met gewoon de vuist. dus dat werkt niet. anders wist ik het ook wel.

Volgens mij is de enige manier om de boksbeugel kwijt te raken je gewoon dood laten gaan of "Busted!" te worden. Dan worden al je wapens afgenomen dus de boksbeugel ook.

Verder is er volgens mij geen manier :N .

Edit: Dan ben ik bang dat er geen andere manier is om de boksbeugel weg te halen..

Bewerkt: door Big Smoke

Geplaatst:
comment_225668

Je kan hem echt niet kwijtgeraken dan wel als je cheat en je neemt een wapencheat dan krijg je terug je vuist maar als je niiet cheat krijg je hem niet weg,maar is het zo erg dan die beugel ?

Geplaatst:
comment_225758

mischien kan ik je helpen,wan ik zat ook met dat probleem

1) Zoek een 2 player mode

2)kill player 1 OF player 2

3)Je zal een paar wapens kwijt zijn,bij mij ook de boksbeugel

.

1)Dump gewoon Kathie als je haar kleding hebt (medic uniform)

Greetz gtagangster

Geplaatst:
  • Auteur
comment_226232

Ik heb em trouwens op pc, en ik heb een oude save game. Maar die is heeeeeel oud (bij 60% ofzo en ik ben nu bij 85 ofzo) dus dat doe is niet. Dus dan wordt het de gtagangster manier en ga ik haar dumen als ik haar uniform hep!

Geplaatst:
comment_226257

ik heb op internet een trainer kunnen downloaden met verschillende opties, oa het verliezen van de boksbegel. pm me, dan zendt ik hem wel eventueel via msn...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.