September 17, 200520 yr Ik heb dus een boksbeugel in mijn wapen colectie zitten en omdat ik vriendinnen heb raak ik mijn wapens niet meer kwijt als ik dood ga of gearesteerd word. En nu vraag ik me af hoe ik die boksbeugel kan kwijtraken? Alvast bedankt! Edited October 29, 200619 yr by Nickonly
September 17, 200520 yr Door een ander Wapen te nemen van in dat Slot. Bevoorbeeld een Baseball Bat, dat vervangt de Boksbeugel.
September 17, 200520 yr Author Neen dat werkt niet, de baseballbat zit in een ander slot, de boksbeugel zit samen in een slot met gewoon de vuist. Dus dat werkt niet. Anders wist ik het ook wel. Edited October 29, 200619 yr by Nickonly
September 17, 200520 yr neen dat werkt niet, de baseballbat zit in een ander slot, de boksbeugel zit samen in een slot met gewoon de vuist. dus dat werkt niet. anders wist ik het ook wel. Volgens mij is de enige manier om de boksbeugel kwijt te raken je gewoon dood laten gaan of "Busted!" te worden. Dan worden al je wapens afgenomen dus de boksbeugel ook. Verder is er volgens mij geen manier . Edit: Dan ben ik bang dat er geen andere manier is om de boksbeugel weg te halen.. Edited September 17, 200520 yr by Big Smoke
September 17, 200520 yr Author Ja maar dat lukt dus niet als je vriendinnen hebt die er voor zorgen dat je je wapens niet meer kwijtraakt! Wat bij mij dus het geval is . Edited October 29, 200619 yr by Nickonly
September 17, 200520 yr Sorry mijn fout, dat is inderdaad een ander Slot. Dan is er echter geen manier voor de Boksbeugel kwijt te geraken.
September 17, 200520 yr Je kan hem echt niet kwijtgeraken dan wel als je cheat en je neemt een wapencheat dan krijg je terug je vuist maar als je niiet cheat krijg je hem niet weg,maar is het zo erg dan die beugel ?
September 17, 200520 yr mischien kan ik je helpen,wan ik zat ook met dat probleem 1) Zoek een 2 player mode 2)kill player 1 OF player 2 3)Je zal een paar wapens kwijt zijn,bij mij ook de boksbeugel . 1)Dump gewoon Kathie als je haar kleding hebt (medic uniform) Greetz gtagangster
September 17, 200520 yr Of je kan gaan cheaten alleen dat is zwaar afteraden, en voor de rest is alleen de manier van gtagangster een goede manier... :'D
September 17, 200520 yr heb je dan geen oude savegame? als ie ps2 heeft kan je er geen downloaden en ben je er dus niet veel mee
September 18, 200520 yr Author Ik heb em trouwens op pc, en ik heb een oude save game. Maar die is heeeeeel oud (bij 60% ofzo en ik ben nu bij 85 ofzo) dus dat doe is niet. Dus dan wordt het de gtagangster manier en ga ik haar dumen als ik haar uniform hep! Edited October 29, 200619 yr by Nickonly
September 18, 200520 yr ik heb op internet een trainer kunnen downloaden met verschillende opties, oa het verliezen van de boksbegel. pm me, dan zendt ik hem wel eventueel via msn...
Ik heb dus een boksbeugel in mijn wapen colectie zitten en omdat ik vriendinnen heb raak ik mijn wapens niet meer kwijt als ik dood ga of gearesteerd word.
En nu vraag ik me af hoe ik die boksbeugel kan kwijtraken?
Alvast bedankt!
Edited by Nickonly