Jump to content

gta start niet op

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil al een tijdje gta spelen maar ik heb hem geinstalleerd enzo maar hij wilt het niet doen. als ik hem wel spelen dan komt er eerst dat cd'tje en vervolgens komt er geen SA maar ik ken BIJV,nog wel op msn dan doet alles normaal terwijl hij het hiervoor altijd deed :duh:

Geplaatst:

Ik vind je verhaal een beetje vaag en niet goed leesbaar. Maar in iedergeval, als je alles hebt geinstalleerd maar hij vraagt om nog om een DVD dan heb je waarschijnlijk een illegale versie en een no-CD crack nodig, maar op dit forum mogen we alleen mensen helpen met de orginele DVD. Als je wel de legale versie hebt raad ik je aan om weer opnieuw te installeren.

Geplaatst:
Ik vind je verhaal een beetje vaag en niet goed leesbaar. Maar in iedergeval, als je alles hebt geinstalleerd maar hij vraagt om nog om een DVD dan heb je waarschijnlijk een illegale versie en een no-CD crack nodig, maar op dit forum mogen we alleen mensen helpen met de orginele DVD. Als je wel de legale versie hebt raad ik je aan om weer opnieuw te installeren.

luister goed ik heb de orginele cd een 1 of 1.5 jaar geleden gekocht bij intertoy's

maar kijk mischien is het nu duidelijk:

ik heb gta SA geinstalleerd (trouwens al meerder keren gedaan) maar als ik hem wil opstarten dan zie ik alleen dat cdtje wat bij de muis komt.

en vervolgens is er niks te zien van gta SA en het cdtje verdwijnt ook

Geplaatst: (bewerkt)

In dat geval kan het zijn dat er krassen op je DVD zitten, die kan er met wat water nat maken en dan VOORZICHTIG schoonmaken. Aangezien je DVD al 1.5 jaar oud is kan het zijn dat het hieraan ligt. Dit heb ik namelijk ook gehad.

Edit hieronder: Ik adviseer je om dan (zoals hierboven al staat) de DVD schoon te maken met water en dan voorzichtig droog te maken, ik hoop dat het dan lukt maar succes is niet verzekerd. Probeer het maar en succes!

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Geplaatst:
In dat geval kan het zijn dat er krassen op je DVD zitten, die kan er met wat water nat maken en dan VOORZICHTIG schoonmaken. Aangezien je DVD al 1.5 jaar oud is kan het zijn dat het hieraan ligt. Dit heb ik namelijk ook gehad.

valt het nog te repareren?

Geplaatst:
he weet iemand nog of die wel te rapareren valt?

Als de installatie goed is gegaan, dan kun je een probleem met je CD/DVD wel uitsluiten. Ik raad je aan drivers te downloaden voor je videokaart. Dit probleem heb ik ook eens gehad met spel van mezelf. Ik weet niet wat voor een kaart je hebt op dit moment, dit kun je wel checken door het volgende te doen: Ga naar 'start > uitvoeren', typ daar in 'dxdiag' en kies voor het tabblad 'beeldscherm.'

Geplaatst:
Stuur eens een link waar ik die DRIVERS kan downloaden

Dat is dus afhankelijk van je videokaart. Ga naar 'start > uitvoeren', typ daar in 'dxdiag' en kies voor het tabblad 'beeldscherm.' Bij 'type' zal dan jou type videokaart komen te staan. Als je dat even op Google in tikt zul je waarschijnlijk direct al wat drivers tegenkomen. Als je er verder geen verstand van hebt raad ik je aan iemand anders de drivers te laten zoeken, ons bijvoorbeeld. Als je de verkeerde drivers installeert, dan heb je kans dat je videokaart niet goed wordt ondersteund namelijk.

Geplaatst:
Stuur eens een link waar ik die DRIVERS kan downloaden

Dat is dus afhankelijk van je videokaart. Ga naar 'start > uitvoeren', typ daar in 'dxdiag' en kies voor het tabblad 'beeldscherm.' Bij 'type' zal dan jou type videokaart komen te staan. Als je dat even op Google in tikt zul je waarschijnlijk direct al wat drivers tegenkomen. Als je er verder geen verstand van hebt raad ik je aan iemand anders de drivers te laten zoeken, ons bijvoorbeeld. Als je de verkeerde drivers installeert, dan heb je kans dat je videokaart niet goed wordt ondersteund namelijk.

ja maar ik zie de videokaart niet staan bij beeldscherm

chiptype: rs300 agp

Dac type :internal DAC

kun je hier wat mee en kan je wat links sturen naar mij?

help niemand mij?>

waneer help iemand mij us

>>> Door Bling: Gelieve niet mijn modtag verwijderen. Tevens voeg ik bij deze opnieuw een dubbelpost van je samen tot één post (voor de derde keer in deze post). <<<

Geplaatst:

Het komt erg ongeduldig over zoals je het nu vraagt, het is ook niet erg beleeft om 2 keer achter elkaar te posten, heb even wat geduld. ;)

Maar nu het onderwerp:

Als je bij beeldscherm bent, kun je je videokaart linksboven zien. Kijk wat er bij 'Apparaat' bij 'Naam' staat. In mijn geval is dat dus 'Radeon 9200 Series'. Bij jou staat er waarschijnlijk wat anders. Dat is dus de naam van je videokaart, voer die dus in in google om drivers te zoeken.

post-4868-1180216043_thumb.png

Geplaatst:

oh oke sorry ik raak mijn geduld snel op maar bedankt ik ga gelijk kijken!

ik ken de drivers neit vinden stuur eens een link

>>> Door Bling: En wéér een dubbelpost van jou samengevoegd. Gebruik nou eens de "Bewerk"-knop, svp..<<<

Radeon 9100 IGP

maar ik ken de link niet vinden

>>> Door Bling: Opnieuw dubbelpost samengevoegd. Daarnaast mag je best wat geduldiger zijn. <<<

Geplaatst:

joey breemer, het is moeilijk om iemand te helpen die weigert om zelf ook maar iets te doen. Ik doel op dit moment vooral op dat je meerder dubbelposts maakt, ondanks waarschuwingen van een van de Moderators van GTA San Andreas. Ook is het met behulp van google niet heel moeilijk om de site van Ati te vinden:

http://ati.amd.com/support/driver.html

Kies je besturingssysteem, in de meeste gevallen Windows XP, en kies dan de juiste driver.

Downloaden en instaleren.

Geplaatst: (bewerkt)
joey breemer, het is moeilijk om iemand te helpen die weigert om zelf ook maar iets te doen. Ik doel op dit moment vooral op dat je meerder dubbelposts maakt, ondanks waarschuwingen van een van de Moderators van GTA San Andreas. Ook is het met behulp van google niet heel moeilijk om de site van Ati te vinden:

http://ati.amd.com/support/driver.html

Kies je besturingssysteem, in de meeste gevallen Windows XP, en kies dan de juiste driver.

Downloaden en instaleren.

ik weet dat dit mischien een beetje raar klinkt maar ik heb inmiddels al 1 uur zoeken achter de rug

want ik zie bijna nergens mijn type staan

Bewerkt: door joey breemer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...