Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

gta start niet op

Geplaatst:

ik wil al een tijdje gta spelen maar ik heb hem geinstalleerd enzo maar hij wilt het niet doen. als ik hem wel spelen dan komt er eerst dat cd'tje en vervolgens komt er geen SA maar ik ken BIJV,nog wel op msn dan doet alles normaal terwijl hij het hiervoor altijd deed :duh:

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Ja.

Ik zal ff uitleggen wat er is gebeurd.

Mijn computer was traag geworden dus heb ik die weggebracht om schoon te laten maken.

En toen wou ik san andreas spelen en deed die het niet meer :duh:

Wel jammer eigenlijk

Geplaatst:

hmm, uit deze pagina blijkt dat het om een Intergrated videokaart gaat, die DirectX 8 ondersteund, waar GTA San Andreas DirectX9 eist. Maar goed. Ook staat er Unified driver support for all Radeon discrete and integrated graphics products.

Probeer dus maar een van de Radeon Drivers. Er vanuitgaande dat je Windows XP hebt raad ik je deze aan. Download de driver en instaleer het.

Geplaatst:
  • Auteur
hmm, uit deze pagina blijkt dat het om een Intergrated videokaart gaat, die DirectX 8 ondersteund, waar GTA San Andreas DirectX9 eist. Maar goed. Ook staat er Unified driver support for all Radeon discrete and integrated graphics products.

Probeer dus maar een van de Radeon Drivers. Er vanuitgaande dat je Windows XP hebt raad ik je deze aan. Download de driver en instaleer het.

de installatie lukt niet :duh:

Geplaatst:

Probeer eens het te uninstellen en het daarna weer terug te instellen bij mij werkte het toen wel.Maar zoals al meer leden gezegd hebben kan het ook dat je anders drivers nodig hebt.

grtz Ninoke :bier:

ninokeah6.gif

Bewerkt: door Ninoke

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.