Proximo Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Hey allemaal, weet iemand waar de Sentinel normaal rijd? Dat is de laatste auto die ik moet, van Exportlijst 1, maar ik zie m nooit rijden.. als ik denk dat het er een is, is t een Vincent, of een Premier. Ik heb er in SA zelfs nog nooit in gereden! Wist niet dat ie erinzat, totdat ik de Exportlijst zag... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Linkje... daar staat het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 als ie opslot staat moet je gewoon ff kijken of er eeen garage in je buurt is en hem daar naar binnen douwen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ofwel kijk je even hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximo Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 OK, ik zal dat eerste wel ff proberen. @ sayhello: Dat is pas als je m geimporteerd hebt, en om m te importeren, moet je m eerst exporteren... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) OK, ik zal dat eerste wel ff proberen.@ sayhello: Dat is pas als je m geimporteerd hebt, en om m te importeren, moet je m eerst exporteren Toch niet hoor, in een ander topic staat er alle uitleg. Hij staat op die plaats al je kan exporteren maar hij is soms gesloten en dan moet je hem wegslepen. Bewerkt: 27 juni 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dmx Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 die import dat snap ik wel gewoon die autos met die kraan optakelen maar hoe zit dat met die export waar moet ik dan heen dat snap ik niet helemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.