Jump to content

FILMS OP JE PSP


King Room

Recommended Posts

Ik weet niet hoe ik films op me psp moet zetten!!

Ik heb al allerlei map namen gebruikt maar hij doet het niet!!

Misschien weten jullie waar het aan licht!!

En als jullie toch zo aardig zijn!

Willen jullie dan ook uitleggne hoe je gedownloaden spellen op je psp krijgt!!

Van mypsp.com!!

Alvast Hartelijk Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Voordat jullie zeggen dat 't iligaal is bedoeld hij een gedownloade Demo.

Films op je PSP is volgens mij niet mogelijk, want als je in een winkel bent kan je films kopen voor op je PSP.

En geen eige op je PSP kijken.Een gedownloade demo lukt mij ook niet omdat er bij mij geen game map is waar ik hem op mijn PSP kan spelen. want branden kan je volgens mij niet ermee :duh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe moet die map heten dan waar je dat in zet!!

En wat voorn bestand is hetdan?

Die links in m'n vorige post staan daar niet voor de sier hoor..

Om filmpjes te kijken op je PSP, Moet je eerst zelf een mapje aanmaken op je memorystick want de PSP maakt die niet uit zichzelf aan. Bovendien dienen je video's en filmpjes in MPEG-4 formaat te zijn anders speelt de PSP ze niet af.

Je kan je filmpjes omzetten met het programma PSP Video 9

Koppel je PSP doormiddel van een USB-kabeltje simpelweg aan je PC en je computer zal een mapje "verwisselbare schijf" aanmaken. Open dit mapje en je zult een mapje PSP vinden (wel eerst de Memorystick Formatteren in je PSP, Dit doe je door op je PSP naar de optie "USB Connection" te gaan en daarna "Format Memorycard" kiest).

Daarna maak je een nieuw mapje aan genaamd MP_Root , en maak daar een mapje in genaamd 100MNV01 . Sleep vervolgens je MPEG-4 filmpjes hierin en de PSP zal ze herkennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het er al op :)

Met dat PSP Video 9!!

Hij vroeg om map aanmaken en toen maakte hij dat, toen deed hij het :*D:*D

THANKS 4 EVERYONE!!

AND SPECIAL THANKS 4 JOWX

EDIT:

Nog 1 ding als je meerdere filmpjes er op wil hebben hoe doe je dat dan??

Laat Maar Hij doet het al!!

Bewerkt: door King Room
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hoe moet die map heten dan waar je dat in zet!!

En wat voorn bestand is hetdan?

Die links in m'n vorige post staan daar niet voor de sier hoor..

Om filmpjes te kijken op je PSP, Moet je eerst zelf een mapje aanmaken op je memorystick want de PSP maakt die niet uit zichzelf aan. Bovendien dienen je video's en filmpjes in MPEG-4 formaat te zijn anders speelt de PSP ze niet af.

Je kan je filmpjes omzetten met het programma PSP Video 9

Koppel je PSP doormiddel van een USB-kabeltje simpelweg aan je PC en je computer zal een mapje "verwisselbare schijf" aanmaken. Open dit mapje en je zult een mapje PSP vinden (wel eerst de Memorystick Formatteren in je PSP, Dit doe je door op je PSP naar de optie "USB Connection" te gaan en daarna "Format Memorycard" kiest).

Daarna maak je een nieuw mapje aan genaamd MP_Root , en maak daar een mapje in genaamd 100MNV01 . Sleep vervolgens je MPEG-4 filmpjes hierin en de PSP zal ze herkennen.

Ik heb precies gedaan wat Jowx heeft gezegt. Maar hij doed het niet. Hij geeft aan dat er geen video's op staan. Ik haal mijn MPEG-4 filmpjes van Google Video.

Wie kan mij helpen ?

Daan

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Even een korte uitleg om filmpjes zonder PSP Video 9 op je PSP zetten:

Zorg eerst dat je kaartje geformateerd is(als je dit al eerder gedaan heb is dit niet nodig!), Je moet dan vervolgens je PSP aansluiten op je PC door middel van een USB-Kabel. Na dit gedaan te hebben ga je naar je verwisselbare schijf en Plaatst je .MP4-Bestanden en je .THM bestanden in de map: MP_ROOT/100MNV01(Dus niet in de PSP map!).

Als je dit gedaan heb kan je je Filmpjes op je PSP bekijken.

Succes ermee,

Ikkes.

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Even een korte uitleg om filmpjes zonder PSP Video 9 op je PSP zetten:

Zorg eerst dat je kaartje geformateerd is(als je dit al eerder gedaan heb is dit niet nodig!), Je moet dan vervolgens je PSP aansluiten op je PC door middel van een USB-Kabel. Na dit gedaan te hebben ga je naar je verwisselbare schijf en Plaatst je .MP4-Bestanden en je .THM bestanden in de map: MP_ROOT/100MNV01(Dus niet in de PSP map!).

Als je dit gedaan heb kan je je Filmpjes op je PSP bekijken.

Succes ermee,

Ikkes.

dit werkt niet bij mij? ik heb alles stap voor stap gedaan, ook het formatteren.

en dat pspvideo 9 snap ik helemaal niks van. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...