ken9 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) heej , kun je met gta sa op de ps2 online of multiplayer ofzoiets of je weet hoe je het moet doen kun je mij er dan meer over kunt vertellen zeg het da ff alvast bedankt Bewerkt: 2 juli 2007 door ken9 Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Nee dat kan niet. Dat kan alleen met GTA sa MP(multiplayer) op de PC. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) Ja, je kan het spelen op de ps2. Je kan dan ook alleen missie's met elkaar doen. Ik weet niet of je ook deathmatch ofzoiets kan doen. Je kan zelfs ook op de xbox samenspelen. Ik denk dat je met google meer informatie over multiplayer kan vinden. Volgens mij kan je dat aanzetten in. Los santos, san fierro, en las venturas Edit: Hier te vinden hoe je het kan http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/64605 Bewerkt: 2 juli 2007 door Bigstijn Reageren
ken9 Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Ja, je kan het spelen op de ps2. Je kan dan ook alleen missie's met elkaar doen. Ik weet niet of je ook deathmatch ofzoiets kan doen. hoe kun je het dan zeg maar doen? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Je kunt niet online maar wel een soort multiplayer. Als je meerdere controllers hebt. Dan kun je naar een aantal plaatsen toe in SA. dan kun je met zijn tweeen spele. Verder moet je kijken op WikiGTA mischien staat daar nog wat info over de 2 player voor GTA SA (ps2) Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Je kan op de PC met bepaalde Mod's Multiplayer gaan spelen, maar ik neem aan dat je daar geen info over wilt. Op de PS2 kan dat door in en bepaald icoontje te stappen, deze zijn dan weer verspreid over de staat San Andreas. Sommige icoontjes staan er meteen vanaf het begin, anderen moet je weer vrijspelen. Klik hier voor alle vindplaatsen van de 2 Player Missions. Het blipje dat het dichtste bij Ganton ligt is dat van je eerste vriendin, Denise Robinson en dat krijg je na een keer te hebben gedated met haar, je kan Denise Robinson als vriendin krijgen na 'Burning Desire'. Ik hoop je genoeg geïnformeerd te hebben, mocht dit niet zo zijn, post dan en we zullen je zo snel mogelijk helpen, VWO-er Reageren
ken9 Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Je kan op de PC met bepaalde Mod's Multiplayer gaan spelen, maar ik neem aan dat je daar geen info over wilt. Op de PS2 kan dat door in en bepaald icoontje te stappen, deze zijn dan weer verspreid over de staat San Andreas. Sommige icoontjes staan er meteen vanaf het begin, anderen moet je weer vrijspelen. Klik hier voor alle vindplaatsen van de 2 Player Missions. Het blipje dat het dichtste bij Ganton ligt is dat van je eerste vriendin, Denise Robinson en dat krijg je na een keer te hebben gedated met haar, je kan Denise Robinson als vriendin krijgen na 'Burning Desire'.Ik hoop je genoeg geïnformeerd te hebben, mocht dit niet zo zijn, post dan en we zullen je zo snel mogelijk helpen, VWO-er op de kaart he was verschil tussen die oranje en rode stipje moet je rode eerst vrij spelen ofzo Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Rode blips zijn er voor de zogenaamde 'Kill Frenzies', hierbij moet je met z'n 2'en in een bepaalde tijd een bepaald aantal mensen doden. De oranje blips zijn 'Freeroam'-missies, hierbij kun je lekker met z'n 2'en door heel de staat San Andreas cruisen, gewoon lekker rondrijden dus. Reageren
ken9 Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 oke ik snap het bedankt VWO-er Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Meer, zo niet alle, informatie over de 2 speler missies kan je in >dit topic< vinden. Veel plezier en succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.