Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

heej :cya: ,

kun je met gta sa op de ps2 online of multiplayer ofzoiets

of je weet hoe je het moet doen

kun je mij er dan meer over kunt vertellen zeg het da ff

alvast bedankt ^_^

Bewerkt: door ken9
Geplaatst: (bewerkt)

Ja, je kan het spelen op de ps2. Je kan dan ook alleen missie's met elkaar doen. Ik weet niet of je ook deathmatch ofzoiets kan doen. Je kan zelfs ook op de xbox samenspelen. Ik denk dat je met google meer informatie over multiplayer kan vinden. Volgens mij kan je dat aanzetten in. Los santos, san fierro, en las venturas ;)

Edit: Hier te vinden hoe je het kan http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/64605

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:
Ja, je kan het spelen op de ps2. Je kan dan ook alleen missie's met elkaar doen. Ik weet niet of je ook deathmatch ofzoiets kan doen.

hoe kun je het dan zeg maar doen?

Geplaatst:

Je kunt niet online maar wel een soort multiplayer. Als je meerdere controllers hebt.

Dan kun je naar een aantal plaatsen toe in SA. dan kun je met zijn tweeen spele. :Y

Verder moet je kijken op WikiGTA mischien staat daar nog wat info over de 2 player voor GTA SA (ps2)

Geplaatst:

Je kan op de PC met bepaalde Mod's Multiplayer gaan spelen, maar ik neem aan dat je daar geen info over wilt. Op de PS2 kan dat door in en bepaald icoontje te stappen, deze zijn dan weer verspreid over de staat San Andreas. Sommige icoontjes staan er meteen vanaf het begin, anderen moet je weer vrijspelen. Klik hier voor alle vindplaatsen van de 2 Player Missions. Het blipje dat het dichtste bij Ganton ligt is dat van je eerste vriendin, Denise Robinson en dat krijg je na een keer te hebben gedated met haar, je kan Denise Robinson als vriendin krijgen na 'Burning Desire'.

Ik hoop je genoeg geïnformeerd te hebben, mocht dit niet zo zijn, post dan en we zullen je zo snel mogelijk helpen,

VWO-er

Geplaatst:
Je kan op de PC met bepaalde Mod's Multiplayer gaan spelen, maar ik neem aan dat je daar geen info over wilt. Op de PS2 kan dat door in en bepaald icoontje te stappen, deze zijn dan weer verspreid over de staat San Andreas. Sommige icoontjes staan er meteen vanaf het begin, anderen moet je weer vrijspelen. Klik hier voor alle vindplaatsen van de 2 Player Missions. Het blipje dat het dichtste bij Ganton ligt is dat van je eerste vriendin, Denise Robinson en dat krijg je na een keer te hebben gedated met haar, je kan Denise Robinson als vriendin krijgen na 'Burning Desire'.

Ik hoop je genoeg geïnformeerd te hebben, mocht dit niet zo zijn, post dan en we zullen je zo snel mogelijk helpen,

VWO-er

op de kaart he was verschil tussen die oranje en rode stipje moet je rode eerst vrij spelen ofzo

Geplaatst:

Rode blips zijn er voor de zogenaamde 'Kill Frenzies', hierbij moet je met z'n 2'en in een bepaalde tijd een bepaald aantal mensen doden. De oranje blips zijn 'Freeroam'-missies, hierbij kun je lekker met z'n 2'en door heel de staat San Andreas cruisen, gewoon lekker rondrijden dus.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...