.Levi. Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 Graphics Super Contest 2006!, Show Your Graphics Skills Graphics Super Contest 2006 Badges!, Design jij de winnende badge? Heb je een vraag over één of beide van deze topics, stel jou vraag dan hier in dit topic. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 Ja, ik heb een vraag! Ik heb in het weekend een badge gemaakt, alleen ik zie hem nog niet in het topic. Gaat dat net zoals de inzendingen in het GFX Super Contest topic; dat de inzendingen nog niet geplaatst worden of heeft Slimm hem gewoon nog niet geplaatst (ja, mensen hebben ook een leven). Alvast bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 Pas aan het eind van de datum worden ze openbaar gemaakt aan iedereen net zoals bij de Graphic Contest 2006. Om het maar even gelijk te melden. Als het zover is dat er mag gestemd worden op de badges dan wordt de uitslag pas bekend gemaakt als er een winnaar is bij de Graphic Contest. Hiervoor gaan wij dus een "secret" poll voor gebruiken. Ons leek het leuk om even de spanning erin te houden wie de badge contest zou gaan winnen. De ingestuurde badges worden dan genummerd en de nummers worden dan ook in de poll gezet zodat jullie kunnen stemmen op de mooiste badge. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJ-TQM Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) zijn er nog teksten die er verplicht op moeten staan? en is dat logo bovenaan de site het gtaforum logo?, en wat is het lettertype daarvan? EDIT: ik weet de antwoorden al Bewerkt: 29 november 2006 door DJ-TQM Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald-Duck Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) hoeveel mag je er max. inleveren edit: nee ik bedoel met de badge voor het graphics super contest die je kon ontwerpen Bewerkt: 4 december 2006 door basw6 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 3 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2006 hoeveel mag je er max. inleveren Maximaal 1 ontwerp binnen de size 500 x 250. Dit geldt natuurlijk alleen voor de mensen die door zijn gegaan naar de 2e ronde. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts