TAD18 Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Hoe kan je zien welke versie je hebt? V1 of V2 Ik zie namelijk ook dat je daar bij de mods naar moet kijken maar waar kan ik deze info krijgen? Reageren
vice Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 (bewerkt) Start je spel op en kijk in het startmenu links onderaan. Staat er V2 of V1.1, dan heb je dus V2 of V1.1, staat er niets dan heb je Versie 1. Je kan het normaal ook aan de grootte van een bepaald bestand zien, had al even wat gezocht, maar heb nog niet iets duidelijk gevonden, ik zal mijn bericht dus nog wel bewerken (denk ik) als ik wat gevonden heb. EDIT: Ga naar Deze Computer. => C. => Progran Files. => Rockstar Games. => Gta San Andreas. => Data. => Script. Is het bestand 568 KB groot dan heb je V1. Is het bestand 562 KB groot dan heb je V2. Bewerkt: 11 september 2009 door vice Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Hangt er vanaf welke versie je bedoelt Versie verhaal (beide versies) Moddingproblemen (slechts je moddingversie) Let op: er zit verschil tussen die methodes die jij, vice, beschrijft. Die je in het startmenu ziet, is die voor het modden; die met 'dat bestand' is die voor de savegames! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.