spikeT Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Hallo, Ik ben in het weekend naar het strand van los santos gegaan om de triatlon te doen. Ik was dus op de juiste uren daar. Toen ik het cirkeltje in liep, kwam de melding "cluckin' cock isn't ready" Mijn stamina en muscle zitten volledig vol, fat % mijn bike-skills zijn wel aan de lage kant. ik moet geen tips of cheats hebben om de triatlon te winnen, of advies wanneer ik waar moet gaan kijken. ik heb zowat alle topics gelezen over de triatlon, maar vind nergens geen duidelijk antwoord wanneer je de triatlon kan spelen. Ligt het aan mn bike skills, moet ik verder in het spel geraken? alvast merci. (ps: k speel op de pc.) Reageren
rick15465 Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Hallo,Ik ben in het weekend naar het strand van los santos gegaan om de triatlon te doen. Ik was dus op de juiste uren daar. Toen ik het cirkeltje in liep, kwam de melding "cluckin' cock isn't ready" Mijn stamina en muscle zitten volledig vol, fat % mijn bike-skills zijn wel aan de lage kant. ik moet geen tips of cheats hebben om de triatlon te winnen, of advies wanneer ik waar moet gaan kijken. ik heb zowat alle topics gelezen over de triatlon, maar vind nergens geen duidelijk antwoord wanneer je de triatlon kan spelen. Ligt het aan mn bike skills, moet ik verder in het spel geraken? alvast merci. (ps: k speel op de pc.) je moet verder in het spel geraken en tips zijn als je het kunt doen een goede voorsprong nemen o de fiets en alle afslagen pakken bij het rennnen Reageren
Jowx Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 In Deze Topic kan je een paar handige tips vinden. zo moet je bv je biking skills hoger dan 50% hebben en zoals Rick15465 al zegt, je moet verder in de verhaallijn zijn jowx Reageren
spikeT Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) hey jowx, k had het topic wat je voorstelde al gelezen, maar het enige "nuttige" wat ik hier vind is: dat is de triatlon hiervoor moet je eerst iets verder in het spel zijn en moet je bike skills en stamania enzo hoger hebben 50% dacht ik dus hier zijn ze er ook niet zeker van. Voor de verhaallijn, ik heb San Fierro bijna uitgespeeld, en k heb al ergens gelezen dat er mensen zijn die de triatlon doen en die nog niet zo ver zijn. bestaat er ergens officiele info over? greetz Bewerkt: 17 augustus 2005 door spikeT Reageren
Tjerk Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Waar is die triatlon precies Reageren
spikeT Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 tjerk, hier zie je het kaartje waar de triatlon te vinden is http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...subtype&name=15 greetz Reageren
P-Jamma Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 En er zijn er totaal 3 te vinden, maar natuurlijk is de een moeilijker dan de ander Reageren
Renne Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 @SpikeT:Dat is het plaatje van de odd jobs. De eerste: op het eerste eiland bij het strand naast de vuurtoren De tweede:bij Palominio Creek. op het strand waar de pier met de rolstoel is waar leatherface in zou zitten. Dus volgens mij zijn er maar 2 triatlons. Reageren
spikeT Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 idd is dat het kaartje van de odd jobs, maar daar zie je toch twee rode bolletjes staan waar de triatlon te vinden is. Als je met de muis op zo een bolletje gaat staan komt er toch bij te staan wat er daar te vinden is. Dr zijn maar twee bolletjes die langs het water te vinden zijn, dus daar zijn de triatlons te doen. greetz Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 En er zijn er totaal 3 te vinden, maar natuurlijk is de een moeilijker dan de ander beste kerel;) ik denk dat je je vergist.. want er staan maar 2 op een kaartje! gegroet ruurd:) Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 (bewerkt) En er zijn er totaal 3 te vinden, maar natuurlijk is de een moeilijker dan de ander beste kerel;) ik denk dat je je vergist.. want er staan maar 2 op een kaartje! gegroet ruurd:) Je hebt gelijk. Er zijn er maar 2 zover ik weet. Maar je doet nu aan topic bumpen. Dat houdt in dat je oude topics weer boven water haalt. Dit topic was bijna een maand oud. Dan is het niet meer nodig om te reageren, omdat mensen hun antwoord toch al hebben. Snap je? Dus laat dit topic maar rusten, dan zakt het langzaam naar beneden. Bewerkt: 20 september 2005 door Gunslinger Reageren
Baffie Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Hallo,Ik ben in het weekend naar het strand van los santos gegaan om de triatlon te doen. Ik was dus op de juiste uren daar. Toen ik het cirkeltje in liep, kwam de melding "cluckin' cock isn't ready" Mijn stamina en muscle zitten volledig vol, fat % mijn bike-skills zijn wel aan de lage kant. ik moet geen tips of cheats hebben om de triatlon te winnen, of advies wanneer ik waar moet gaan kijken. ik heb zowat alle topics gelezen over de triatlon, maar vind nergens geen duidelijk antwoord wanneer je de triatlon kan spelen. Ligt het aan mn bike skills, moet ik verder in het spel geraken? alvast merci. (ps: k speel op de pc.) Wel opvallend, aan de triatlon bij Santa Maria doet een medewerker mee van de zaak Cluckin Bell, het lijkt me wel érg sterk dat je de triatlon pas kunt doen als hij uit z'n "werk" komt. Het is natuurlijk (voor de makers) wel een leuk smoesje om de triatlon later te laten doen. Je kunt hem trouwens alleen op zaterdag en zondag doen (de dagen dat Cluckin Cock niet hoeft te werken) maar ik denk dat je dat al wel wist. Reageren
StrawberryNeo Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 ik heb ff een vraagje waar die 2 zitten ik weet dat er 1tje op het santa maria strandje zit bij de vurtoren maar waar zit die 2e? kan je dat f voor me aangeven op een kaartje (en niet doorlinken naar walktrough want die doet het niet momenteel) alvast thx Reageren
Giorgo Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) Bij Fisherman's Lake dacht ik, rechts op je SA kaart in de Country heb je een rond stukje water met strand hier is een kaart. Bewerkt: 4 oktober 2005 door Giorgo Reageren
Gunslinger Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 ik heb ff een vraagje waar die 2 zitten ik weet dat er 1tje op het santa maria strandje zit bij de vurtoren maar waar zit die 2e? kan je dat f voor me aangeven op een kaartje (en niet doorlinken naar walktrough want die doet het niet momenteel)alvast thx Zie bijlage voor de locatie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.