Geplaatst: 16 augustus 200520 jaren Hallo, Ik ben in het weekend naar het strand van los santos gegaan om de triatlon te doen. Ik was dus op de juiste uren daar. Toen ik het cirkeltje in liep, kwam de melding "cluckin' cock isn't ready" Mijn stamina en muscle zitten volledig vol, fat % mijn bike-skills zijn wel aan de lage kant. ik moet geen tips of cheats hebben om de triatlon te winnen, of advies wanneer ik waar moet gaan kijken. ik heb zowat alle topics gelezen over de triatlon, maar vind nergens geen duidelijk antwoord wanneer je de triatlon kan spelen. Ligt het aan mn bike skills, moet ik verder in het spel geraken? alvast merci. (ps: k speel op de pc.)
Geplaatst: 4 oktober 200520 jaren Ach Ja, Bike skill moest volgends mij 25% zijn om mee te kunnen doen..
Geplaatst: 5 oktober 200520 jaren Tip als je hem graag wilt halen moet je de WT op www.gtagames.nl lezen en dan op Walktrough te klikken wordtt er een heel verhaal gehouden en dan haal je hem zo! Als je hem volgt suc6!
Geplaatst: 5 oktober 200520 jaren Maar klopt het dat je niet al te veel muscle moet hebben omdat CJ dan te zwaar word ofzo. Of is dat gewoon gelul
Geplaatst: 5 oktober 200520 jaren Tip als je hem graag wilt halen moet je de WT op www.gtagames.nl lezen en dan op Walktrough te klikken wordtt er een heel verhaal gehouden en dan haal je hem zo! Als je hem volgt suc6! De WT is op dit moment offline. Volgens mij kun je de triatlon pas doen als je toegang hebt tot LV (3e eiland). Bewerkt: 5 oktober 200520 jaren door Gunslinger
Geplaatst: 5 oktober 200520 jaren Dat is waar, maar als jij de triatlon niet haalt kun je dan nog wel 100 halen? Sorriej dat ik nog iets doe maarik had nog een vraagn toen hadik perongelijk al geklikt.. als je muscle vol hebt zwem je dan makkelijker ofzo? of gaat het allemaal juist moeilijker BS: Dubbelpost samengevoegt. Probeer in het vervolg even het Edit-Knopje te gebruiken . Bewerkt: 5 oktober 200520 jaren door Big Smoke
Geplaatst: 5 oktober 200520 jaren Volgens mij heeft je muscle (spieren) daar geen negatief effect op. Je longen kunnen het beste zo goed mogelijk zijn. Gewoon veel onderwater zwemmen, en net op tijd weer boven komen. Je hebt de triatlon niet nodig voor 100%. Je kan de EDIT-knop gebruiken om je berichten aan te passen (rechtsboven in je eigen posts). Bewerkt: 5 oktober 200520 jaren door Gunslinger
Hallo,
Ik ben in het weekend naar het strand van los santos gegaan om de triatlon te doen. Ik was dus op de juiste uren daar.
Toen ik het cirkeltje in liep, kwam de melding "cluckin' cock isn't ready"
Mijn stamina en muscle zitten volledig vol, fat %
mijn bike-skills zijn wel aan de lage kant.
ik moet geen tips of cheats hebben om de triatlon te winnen, of advies wanneer ik waar moet gaan kijken.
ik heb zowat alle topics gelezen over de triatlon, maar vind nergens geen duidelijk antwoord wanneer je de triatlon kan spelen.
Ligt het aan mn bike skills, moet ik verder in het spel geraken?
alvast merci.
(ps: k speel op de pc.)