rick15465 Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Mijn 1ste tutorial met prentjes. Open een leeg document. Hier is 200x200 gebruikt. Druk op D om de kleuren Zwart - Wit te maken (standaard). Ga naar Filter>Render>Clouds om het wolken effect te krijgen dat we gaan gebruiken voor het water effect. Ga nu naarFilter>Blur>Radial Blur en gebruik deze waarden: Amount: 38 Blur Method: Spin Quality: Good Ga dan naar Filter>Blur>Gaussian Blur en vul 2 in. Als het goed is heb je net zo iets als dat je links ziet. Ga naar Filter>Sketch>Bas Relief en gebruik deze waarden: Detail: 13 Smoothness 10 Ga dan naar Filter>Sketch>Chrome en gebruik de volgende waarden: Detail: 5 Smoothness 2. Dupliceer de layer : en verberg de nieuwe layer door op het oog ernaast te klikken. Selecteer het origineel en ga naar Image>Adjust>Channel Mixer. Voor mijn instellingen doe je dit, maar je kan natuurlijk zelf met de instellingen spelen. Red Output Channel blauw naar links Green Output Channel groen naar rechts Blue Output Channel blauw naar rechts Ga naar Hue/Saturation en speel een beetje met de instellingen. Ga daarna naar de nieuwe layer en verander mode naar Color Dodge en zet de Opacity op ongeveer 5%. en dan komt je dit uit:ongeveer: Dat was het . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Weinig over te vertellen over deze tut Simpel te volgen Good Job Result: *Imageshack doet het weer! * Dit heb ik er van gemaakt Bewerkt: 8 oktober 2005 door Bassie_94 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 *Imageshack doet het niet **Als Imageshack het weer doet zal ik hem showen * Bij mij doet hij het ook niet hebben meerdere daar last van ? Power Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Bij mij doet hij het wel! http://www.imageshack.us/ Maar nu back on-topic EDIT hier is mijn Resultaat; Bewerkt: 8 oktober 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) bij mij doettie het ook resultaat btw dit was post nr. 100 op naar de 200 Bewerkt: 8 oktober 2005 door ~> GizmO <~ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunslinger Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Rick, deze heb je helemaal niet zelf gemaakt!!!!!! KIJK ALLEN HIER VOOR DE ORIGINELE TUT! Deze komt dus van een andere site. Waarom zeg je dat je hem zelf gemaakt hebt? In dit topic heb je ook al een tut van een andere site gezet. Bewerkt: 9 oktober 2005 door Gunslinger Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts