Godrax Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) Hallo, ik heb mijn harde schijf geformateerd. Voor die formatatie had ik gta san andreas op mijn computer staan. Nu wil ik san andreas terug instaleren maar nu komt er een foutmelding tijdens de instalatie. Ik heb gta san andreas legaal! Mijn specs zijn: -2.08 ghz -1024mb ram -128 mb videokaart Bewerkt: 19 oktober 2005 door gtathomas Reageren
Ikkes Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) Hoi Thomas, Zou je even je plaatje willen verkleinen hij rekt namelijk de hele pagina uit. EDIT: heb je nu al gedaan Maar even over jou probleem. Het is een veel voorkomend probleem met illegale Games maar aangezien je nog extra benadrukt dat je hem legaal heb geloof ik je maar. Kijk even of je Dvd niet vies is of dat er krassen opzitten. Als hij gewoon vies is moet je hem even met een speciala doekje schoonmaken. Maar als er krassen op zitten heb je een groter probleem. Aan je specs kan het niet liggen omdat die voldoende zijn. Veel succes ermee :'D Bewerkt: 19 oktober 2005 door ikkes Reageren
Godrax Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ik heb de dvd even binnen gedaan bij game mania om alle krassen weg te doen en nu lukt hij nog niet. En nee vuil is hij niet. p.s. sorry dat ik dat plaatje gebruikte, dat was een verkeerd Reageren
Godrax Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ik heb nu met mn andere dvd speler eens proberen te instaleren en nu komt er een andere error. Reageren
Ikkes Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) Maar ik begrijp dus dat er wel een paar krasjes opzitten en die heb je getracht weg te halen met Game Mania? Wat je ook nog zou kunnen doen is je Dvd speler zelf een schoonmaken. Dit doe je door hem open te doen en gewoon domweg blazen. Wat ook nog een mogelijkheid is, is dat je je Dvd speler even beter vast moet maken. Hiermee bedoel ik dat je het snoertje die er naar leid even moet aandrukken. Ook heb ik een keer ergens gelezen dat het eventueel aan je drivers kan liggen(van je dvd speler);. Ga naar de site van de fabrikant en download dara de nieuwste drivers van je Dvd speler. Als je dit gedaan heb en het lukt nog steeds niet ga ik maar nog dieper in mijn geheugen zoeken EDIT: Oke nou weet ik het nagenoeg zeker dat het aan je DVD zelf ligt. Als je nog kan ruilen kan ik je dat ten zeerste aanraden want dan bespaar je veel geld. ps. gebruik voortaan Edit knop Bewerkt: 19 oktober 2005 door ikkes Reageren
Godrax Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ik heb een atapi dvd-rom 16x max Reageren
Ikkes Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Wat je kan doen is dat je zo even bij een vriend of sowieso bij ene andere computer hem probeert te instaleren. Geeft hij de fout niet ligt het aan je Pc. Geeft hij de fout wel ligt het aan de dvd. Reageren
Barthez Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Beste Thomas, Ik heb een soortgelijk probleem ook gehad. Mijn probleem is in dit topic besproken: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=16507 Bij mij kwam het er op neer dat het aan mn dvd-driver lag. Deze heb ik ge-updated waarna de installatie van SA foutloos verliep. Ik denk dat je je dvd-driver moet updaten. Veel succes ermee! Reageren
Godrax Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 ok maar kun jij die driver plz dan voor me zoeken? Ik heb een atapi dvd-rom 16x max Merci Reageren
Ikkes Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Thomas, Weet je het heel zeker dat dat de naam ervan is. want wat ik ervan vond was dat het een Cd-rom speler was Om te kijken: - Ga naar "deze computer". - Rechtermuisklik op het icoontje van je Dvd-speler(F: of G:) - Klik op "eigenschappen" - Klik op het tabblad hardware en kijk of je hem er tussen kan vinden. Veel succes Reageren
Godrax Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Yep daar had ik al gekeken Reageren
Godrax Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Dit zijn de bestanden van de drivers Reageren
Ikkes Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Mischien als je zelf op de site van Lite-on gaat kijken vind je een driver voor die dvd speler want van de atapi kan ik niets vinden. Om de site te gebruiken gebruik Google Ps. Gebruik Edit Knop Reageren
Godrax Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ik denk dat ik de drivers gevonden heb maar nu zit ik met een ander probleem: GTA:sa de instalatie was nog aan het gaan (voor terug te proberen) en de stroom viel ff uit. Nu als ik terug wil proberen de instalatie wil opstarten komt er dit: Ik heb dan gta handmatig verwijderd. Sommige dll files geraakten niet weg en heb ik dus in veilige modus weggedaan. Nu ik ga kijken in mn softwarelijst zie ik dat gta nog niet verwijderd is Als ik dan op verwijderen of wijzigen druk komt er dit En dit Reageren
Ikkes Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Oke dit is beter nieuws. Maar je heb wel veel pech zeg Maar als je nu bij dat schermpje die je kreeg op uninstall drukt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.