Makaveli!! Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Ik wilde Gta sa weer doen op de pc maar nu krijg ik een error bij de installeren.. Dit error geeft ie Reageren
Gangsta Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Wat zijn je systeem specs? Hiermee wil ik de Videokaart weten, hoeveel RAM je hebt, en hoeveel Ghz. Druk op Start -> En druk op je rechtermuisknop op Deze Computer -> Eigenschappen. Hoeveel staat er bij Kloksnelheid en Ghz? Druk op Start -> Uitvoeren -> en Typ in: DXDIAG -> Druk vervolgens op Beeldscherm -> En kijk hoeveel er bij Totaal geheugen staat. Hoeveel Harddisk heb je eigenlijk? Misschien heb je niet genoeg ruimte. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 He, in dit topic wordt hetzelfde probleem behandelt. Misschien heb je er wat aan. Als het niet lukt, kun je daar je vragen stellen. Gunslinger Reageren
Ikkes Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) Dit is een veel voorkomd probleem. Het kan zijn dat je DVD-speler kapot is maar het kan ook zijn dat je DVD zelf kapot is. Kijk voor meer info: Hier Ps. gebruik voortaan zoekfunctie EDIT: @ GUnslinger : gefeliciteerd je was me voor ps. Gangsta ook Bewerkt: 29 oktober 2005 door ikkes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.