need my speed Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 (bewerkt) Ik ben bezig met een mod die GTA2 nederlands maakt. Status: Downtown District: 25% ong. Residential District: 70% ong. Industrial District: 10% Overig: (auto namen enz) 100%! Ik kón het niet geheim houden! Wat vinden jullie er van? Bewerkt: 27 november 2005 door need my speed Reageren
need my speed Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Alleen de missie namen zijn voornamelijk engels, en soms staat er NICE! of zo iets...Anders zit er geen engels meer in het spel, da's zonder (mijn mening)...Auto namen zijn veranderd...Wapen namen zijn veranderd...Als je power up's op pakt krijg je in het kort een uitleg er van...Missie namen en missies veranderd...GTA2 manager tekst enz is veranderd (ook in een online game is de tekst veranderd)... Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 nice kan je ook de autos veranderen? Reageren
need my speed Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Textures en namen...Alleen ik ben verre van goed in Photoshop or whatever... Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 ik kan wel overweg met photoshop maar kweet niet hoe je het moet maken ook met die bochten enzo en met wat je het moet opslaan anders had ik het wel gedaan Reageren
need my speed Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ik ben bezig een tutorial er over te maken. Reageren
Daedalus Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ik had het idee dat er een tijdje terug al iemand heel vel was met Nederlandse gxt. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 hee need als je dat wilt odne dan maak ik er wel Reageren
need my speed Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2005 hee need als je dat wilt odne dan maak ik er wel Hoeft niet, ik ga alleen wat auto's van GTA1 in GTA2 zetten, kwestie van kopieeren en plakken, maar als je wil, ga je gang! Laat je fantasie de vrije loop gaan, maar maak van een slechte auto niet een over tunede bak ofzo, of van een snelle bak een sloom uitziend ding. Ook graag geen vliegtuig ofzo maken (heb ik ooit gezien in een mod), en hou rekening met de deuren, alloewel je dit kan aanpssen met de Sty Tool. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 getuned is wel leuk or lekker nos ofzo kzal wel kijken Reageren
need my speed Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Zoals ik al zij, doe wat je zelf wil! Reageren
need my speed Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Dubbelpost! Residential district is af! Behalve de Kill Frenzie's dan... Maar hoe zet ik hem te downloaden? Reageren
need my speed Geplaatst: 30 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2005 vreemd genoeg kon ik m'n vorige topic niet meer terug vinden, >>> Door Lantyz: Maar ik wel Topics merged<<< maar ik ben dus bezig met een mod die GTA2 nederlands maakt. Ik heb Residential District al helemaal vertaalt, je kan hier zo onder de béta downloaden. het vervangt tot nu toe de engelse versie van GTA2, maar de final versie vervangt de ittaliaanse versie van GTA2! Downloaden? http://rapidshare.de/files/8385701/e.gxt.html Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 dit was hem http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=18513 zkr? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.