Jump to content

Helpen forum

Recommended Posts

Geplaatst:

an iemand mij helpen ik heb ee tutorial gezien om ipb 1.3 te installeren maar als ik een host bij bytehost gebruik weet ik niet hoe ik moet chmodden weet iemand dit wel?

Geplaatst:
an iemand mij helpen ik heb ee tutorial gezien om ipb 1.3 te installeren maar als ik een host bij bytehost gebruik weet ik niet hoe ik moet chmodden weet iemand dit wel?

Dit kun je heb beste in het topic zelf vragen.

Maar misschien heb ik het antwoord al. Naar mijn weten is het niet mogelijk om te modden op een Invision Free forum. En jij hebt een IF forum.

Misschien kun je beter een forum laten hosten bij Wyger. Daar heb je ook veel meer opties, zoals FTP access.

Geplaatst:

Ja maar ik was bezig een nieuwe te maken en 1.3 kan niet om met mysql versie 5 dus dan lukt het niet ik had een host van bytehost duus weet je misschien hoe ik daar moet chmodden?

Geplaatst:

Ten eerste is IPB 1.3 achterhaalt dus zal hij nooit met mysql 5 gaan werken als dat al niet gaat.

Ten tweede moet je gewoon simpel via ftp of via je controlle paneel kunnen chmodden. Als je niet weet staat het vast wel in de handleiding die je van je host hebt gekregen.

Geplaatst:
Ten eerste is IPB 1.3 achterhaalt dus zal hij nooit met mysql 5 gaan werken als dat al niet gaat.

Ten tweede moet je gewoon simpel via ftp of via je controlle paneel kunnen chmodden. Als je niet weet staat het vast wel in de handleiding die je van je host hebt gekregen.

Mijn host is mysql 5.X en ipb 1.3 werkt hierop perfect?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...