Ehsan Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Ik kan de FlagEditor nergens vinden, kan iemand me helpen? Alvast bedankt. Cheers Bewerkt: 23 februari 2006 door Ehsan Reageren
W3sl3y Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Als je kan uitleggen wat het is kan ik je misschien helpen Reageren
Ehsan Geplaatst: 23 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Als je kan uitleggen wat het is kan ik je misschien helpen hihi, dus je hebt nooit van gehoord! je kan merken wat die doet! flag editor... ! Dat je (bepaalde) auto heeft beter controlle op t gras of op zand of waar je uitlaat moet zijn enzo.... Reageren
Rullez Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 die staat ergens in het platteland in los santos en in een achtetuin maar dit kan ju toch ook vinden op gtagames Reageren
Ehsan Geplaatst: 23 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 die staat ergens in het platteland in los santos en in een achtetuin maar dit kan ju toch ook vinden op gtagames huh???!!! nee schatje... dat is een tool en file net als IMG tool 1.0 of zo .. Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) Ehsan hier heb je de flag editor >>>klik<<< P.S je was me voor moet ik toegeven Bewerkt: 24 februari 2006 door Black Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.