Jump to content

[PS] Full vector signature tutorial


-Matthijs-

Recommended Posts

[@GTASUPAFreak] Ik kon ze wel downloaden, hier zijn ze via Rapidshare: Klik!

Dan naar de Tut, ik vind het een hele mooie layout hebben in ieder geval, en het ziet er erg vrolijk uit.

Een minpuntje is dat de instellingen van sommige dingen niet zo goed te zijn zijn. Misschien kun je die nog wat aanscherpen. Verder is het een hele mooie Tut, en omdat ik zelf eigenlijk geen Vector Sigs maak, is het een leerzame Tut voor mij. En erg leuk om te doen trouwens! :engel:

Hier mijn resultaat:

kingdomheart6sx.png

Link to comment
Delen op andere websites

_O_ Vector! Ik hou van Vector _O_

Mooie tut -Matthijs-. Erg leuke uitkomst, alleen ik vind die Gausian Blur wat te. Persoonlijk zou ik het mooier vinden als hij tussen 1 of 2 stond. Misschien is het ook leuk als je Custom Shapes kan gebruiken, want het geeft ongeveer hetzelfde effect. Ik vind de uitkomst eerlijk gezegt nog mooier als er geen render bij zit. Maar smaken verschillen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mattijs,

Vector is een hele mooie stijl voor signatures. Ik zou hem graag willen uitproberen, maar helaas kan ik de brushes niet downloaden.

Anders heb je een heel mooie tutorial in elkaar gestoken.

Merticus

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'm ook gedaan

PWN3D.png

Huh, wtf, ik heb hem daar naar upgeload, maar je ziet alleen maar zo'n X ding?

Het beste is om hem te uploaden via Imagehack. Ga naar www.imagehack.com. Klik op bladeren, zoek je sig en upload hem. Als hij geupload is selecteer je Direct link to image helemaal onderin.

Mattijs,

Vector is een hele mooie stijl voor signatures. Ik zou hem graag willen uitproberen, maar helaas kan ik de brushes niet downloaden.

Anders heb je een heel mooie tutorial in elkaar gestoken.

Merticus

Bij mij doet de link het wel, ik heb de brushes daarom even vor je in de bijlagen gedaan, je kunt hem er zo uitplukken! :)

_________________________

Bedankt voor jullie reacties verder! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Als je die brushes wilt downloaden, dan heb je wel Winrar nodig.

Die kan je downloaden (legaal) op Winrar.nl

Heb je Winrar geinstalleerd, dan download je de brushes, en dan plaats je ze in de map Brushes.

Om daar te komen, moet je deze stappen volgen:

System (C:) -> Program Files -> Adobe > Adobe Photoshop - > Presets -> Brushes.

Link to comment
Delen op andere websites

_O_ Geweldige tut. Ik ga hem nu ook even doen. Ik edit m'n bericht met het resultaat.

Edit: Hier is ie, de tut was duidelijk en makkelijk te volgen. Heel erg bedankt!

danny-phantom.png

Bewerkt: door royboyvdv
Link to comment
Delen op andere websites

Mathijs, dit is echt één van de beste tuts hier op dit forum! :klap:

Ik kon/kende niets van vector signatures, maar dankzij jou is dit nu mijn lievelingsstijl geworden!

De tut is héél duidelijk en uitgebreid, ik heb er helemaal niets op aan te merken. Hier is mijn resultaat dat ik bekom met je tut:

vectorsigcopy8yz.gif

De kleuren passen niet echt heel goed, maar dat komt omdat mijn render die ik eerst wou nemen nog niet gerenderd was en ik geen zin had. :N Planetrenders is offline en daardoor heb ik maar vlug een render genomen die ik nog had.

Maar zelf ben ik er wel tevreden uit, want ik heb PS nogmaar 2 maandjes ofzo en dit is één van mijn mooiste sigs vind ik persoonlijk :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'm ook gedaan

PWN3D.png

Huh, wtf, ik heb hem daar naar upgeload, maar je ziet alleen maar zo'n X ding?

Het beste is om hem te uploaden via Imagehack. Ga naar www.imagehack.com. Klik op bladeren, zoek je sig en upload hem. Als hij geupload is selecteer je Direct link to image helemaal onderin.

Weet ik, heb ik ook geprobeerd maar toen kreeg ik een error dat het een verkeerd bestandsformaat was,

Terwijl hij wel bij dat rijtje staat...

Anyway, ik heb 'n nieuwe gemaakt

homies9gl.gif

Bewerkt: door Le MrG
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...