Ferre Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) Hallo leden, ik heb wat nieuwe mededelingen voor het subforum. 20 februari: Meer informatie over Graphics Aanvraag vind je bij de algemene mededelingen. Er word naar een oplossing gezocht voor de aanvragen omdat het nu wat inactief is. Zie ook; http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=608636 Mededeling voor GT06 en RTv3: - GT06: Aanvragen duren wel even een tijdje. Ik krijg af en toe nog wat PB's dat een aanvraag nog niet is gedaan. Daarom heb ik laatst nog wat nieuwe leden aangenomen. Helaas is meer dan de heeft weinig aanwzig tot inactief. Ik moet af en toe ook wat mensen kicken. Jammer, maar ik verwacht dat je eens in de zoveel tijd wel minstens een paar aanvragen moet doen. Hier werk ik nog aan. Ik ga de leden nog even contacteren. RTv3: Het/mijn topic van het Render Team v3 is niks vergeleken met het prachtige GT06 topic van Arjen. Ik ben van plan om binnekort RTv3 te restylen. Alles wat uitgebreider, netter en wat plaatjes erbij. Hopelijk zijn jullie weer een beetje bij en op de hoogte van hoe het er voor staat. Voor vragen stuur een PB. Dit topic gaat voor lopig weer op slot. Ferre [27-10-'06] -------------------------------------------------- Mededeling voor GT06 en RTv3: Het is nu vakantie tijd. Sommige hebben dan juist veel tijd om een aanvraag te doen, andere zijn misschien op vakantie of spelen liever buiten. Dat is een reden dat er nog niemand heeft gereageerd. GT06: Een andere reden kan zijn dat het aan de aanvraag ligt. De aanvraag is niet iemands specialiteit, of de aanvraag is nogal ingewikkeld (kan voorkomen, meestal niet het geval). Ik probeer dat alle aanvragen rond komen maar dat lukt niet altijd, en duurt het even. Zie eventueel ook (onderin) het GT06 topic voor mededelingen. RTv3: Bij dit team kan ook soms wat dagen duren voordat deze aanvraag voltooid wordt. Het RTv3 is wat kleiner dan GT06. Ik krijg ook het idee dat ik het meeste werk doe, omdat ik de rest van het team weinig zie doen. Ik heb het ook drukker door het leiden van 2 teams dus ik doe wat minder aanvragen (RTv3 & GT06) als voorheen. Ferre [30-07-'06] -------------------------------------------------- » Graphics Aanvraag is niet 'dood', alleen je moet iets langer wachten op je aanvraag. Geduld is een schone zaak, en alle team leden doen dit werk gratis en voor niks en offeren er een stukje vrije tijd voor op. Ik hoop dat jullie dat ook respceteren. Je bent niet verplicht om iets bij een team aan te vragen. Als je het bij geen team aanvraagd kan elk forumlid jou aanvraag maken. Alleen in een team zitten meestal wel goede designers die alles netjes afhandelen. In de » SubForum Regels « staat duidelijk beschreven hoe je dit moet regelen, en aan deze regels moet je je dan ook houden. Hopelijk geeft dit topic wat duidelijkheid en antwoorden op sommige vragen. Héb je nog vragen of opmerkingen? Stel ze dan hier of hier . Bewerkt: 20 februari 2007 door Ferre
Recommended Posts