Carl_Johnson2 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik heb niet altijd zin om op de laptopt te GTA'en dus ik installeer het op mijn PC en eerst viel de PC uit toen zeiden microsoft help: dat ik 3D nog wat moest uninstallen en dat deed ik toen gaf SAde foutmelding:GTA SA cannot find a audio card installed. dus ik ging de geluid uninstallen en installen maar niks deed het dus ging ik geluid updaten. ik start de PC en er stond weer een microsoft help balkje dus ik las het en er stond van dat de geluid niet alles goed kon uitvoeren dus ik ging weer dat uninstallen en geluid installen(normale) en nu deed hij ht weer niet er kwam weer zo een balkje van SA met:GTA SA cannot find a audio card installed. wat nu?? ik heb geen zin om op de laptop altijd te GTA'en en ik voldoe aan de minimale systeemeisen. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik heb niet altijd zin om op de laptopt te GTA'en dus ik installeer het op mijn PC en eerst viel de PC uit toen zeiden microsoft help: dat ik 3D nog wat moest uninstallen en dat deed ik toen gaf SAde foutmelding:GTA SA cannot find a audio card installed.dus ik ging de geluid uninstallen en installen maar niks deed het dus ging ik geluid updaten. ik start de PC en er stond weer een microsoft help balkje dus ik las het en er stond van dat de geluid niet alles goed kon uitvoeren dus ik ging weer dat uninstallen en geluid installen(normale) en nu deed hij ht weer niet er kwam weer zo een balkje van SA met:GTA SA cannot find a audio card installed. wat nu?? ik heb geen zin om op de laptop altijd te GTA'en en ik voldoe aan de minimale systeemeisen. Hoi Carl_Johnson2 Ik heb dit probleem laatst ook gehad. Ik heb ook een gewoon goede geluidskaart. En bij mij kwam er ook een bericht dat er iets met de geluidskaart aan de hand was. Ik heb dit probleem ook voorgelegd aan gtaforum.nl Mij is verteld dat de cd vuil zou zijn, Als ik deze zou schoonvegen zou hij wel werken. En inderdaad, hij deed het weer normaal. Het zou dus zo kunnen zijn dat ook jou cd van san andreas smerig is, en even aan een kleine poetsbeurt toe is. Niet met water natuurlijk, maar gewoon even met je t-shirt of een stukje keukenpapier ofzo. Als het goed is zou hij het dan gewoon weer moeten doen. Succes! Pennywise The Clown Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik heb de CD schoongemaakt en nog steeds doet ie het niet. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik heb de CD schoongemaakt en nog steeds doet ie het niet. Zitten er veel krassen op de cd? Misschien ligt het daar aan. Kun je anders de volledige text van de foutmelding posten. Misschien weet iemand dan een oplossing. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ja er zitten wel een paar krassen op, maar wat vreemd is is dat het gister niet zo was. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ja er zitten wel een paar krassen op, maar wat vreemd is is dat het gister niet zo was. Dan denk ik dat de cd te veel beschadigt is. Je zou er nog eens goed over kunnen hijgen, (blazen met hete lucht) en dan hopen dat de damp hem schoon genoeg krijgt. Poets hem nog eens. Misschien met een niet te vochtig doekje. Anders vrees ik het ergste voor je. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 ik ga ff kijken of het op de laptop lukt. Reageren
SummerBase Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Vaak reageren computers en spellen raar op elkaar, maar er zijn oplossingen en daar ga ik het even over hebben. Als eerste heb je als het goed is Drivers bij je geluidskaart gekregen en dan moet je die gewoon instaleren en dan zou het moeten werken, maar als GTA San Andreas die dan nog niet herkent dan moet je de gewonen San Andreas nogmaals opnieuw instaleren, misschien pakt hij ze dan wel in één keer en dan kun je weer genieten van je spel. Maar zoals je misschien wel weet slaat de computer dingen op van de actie's die je uitvoert dus ergens slaat hij op dat je het spel eens geinstaleerd hebt en noenm dat soort zaken maar op. Ik weet niet in welk stadium het probleem is anders ga ik je wel uitleggen hoe je die dingen uit je register haalt, want daar staan die dingen opgeslagen, maar nu weer even kijkende naar je probleem. Ik denk persoonlijk dat het niet ana je DVD-rom kan liggen, want dan zou je een hele andere melding krijgen namelijk de volgende: 'DVD-Rom could not be found' of iets in die zin. Ik heb nog wel een vraag: 'Heb je Direct X 9.0c geinstaleerd, want daar zitten ook wat dingen in die ervoor zorgen dat het wat bij elkaar samen gaat. Maar er zijn ook nog andere dingen waar het mee verholpen kan worden in het Sticky in dit forum staat ook een post vanaf een ander forum en dat kan eventueel een oplossing bieden: Ik heb de oplossing gevonden voor het geluid probleem.Ga naar: http://www.webzila.com/?wz=dll#results Gebruik het zoek machine, en type in eax.dll. Daar kan je dan eax.dll 3.0.6.6 downloaden. Vervang het eax.dll bestandje in je Gta San Andreas map (versie 4.0.0.1 ofzo, kopieer em maar in een andere map voor de zekerheid), met de eax.dll die je gedownload hebt. Als 't goed is zijn alle geluid bugs nu gefixed, tenminste bij mij werkte 't wel. Veel plezier wauw Ik weet het niet zeker, want ik heb het probleem eigenlijk nog niet gehad. Veel succes en als er nog wat is op technisch gebied dan mag je het gerust vragen! Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ja op de Laptop doet hij het gwn maar dat van de geluid had ik allag al geprobeerd dusse ik ga ff SA opnieuw installeren Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Krijg je misschien deze foutmelding: Feature GTA: San Andreas Game Data Compoment: Audio File: Z:\Data2.Cab Error: Gegevensfout (cyclische redundantieconterole) Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 24 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Neej dit melding komt: GTA SA cannot find a audio card installed en ik heb SA geuninstalled en weer geinstalled en nog steeds komt die fout melding. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 dat is bij mij al vaak als ik per ongeluk een programma uitschakel in Winows taakbeheer. wanneer ik de de computer opnieuw start, draait sa weer goed. misschien lukt dit wel bij wel Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Ok ik heb de geluid opniew geinstalleert en nu start het spel, alles komt dan zie je die introcherm met copyright enz en ineens zit ik op de destkop zonder foutmelding kan iemand me helpen?? Reageren
Froodooo Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Heb je nadat het geluid het weer deed gta_sa.set al eens verwijderd? Die staat in Mijn Documenten > San Andreas User Files. Als je die verwijderd, worden alle opties gereset. Als dat niet werkt, kun je San Andreas nog eens opnieuw installeren, omdat je nu toch het geluid opnieuw hebt geïnstalleerd. ========= Als je al in dit topic je probleem hebt gepost, en eigenlijk in je laatste post daar hetzelfde zegt als dat je hier doet, hoef je hier niet opnieuw een topic voor aan te maken. Mensen kunnen je in het andere topic net zo goed helpen. >>> Door Dutchy3010: Je hebt gelijk Froodooo, dus topics samengevoegd<<< Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 28 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) neej ik heb nog nooit SA gespeeld op dees PC dus dat kan niej. Ik heb een hele slegte PC dit ijn de stattstieken: Intel® celeron® CPU 1.70 GHZ 224 MB RAM(kaks) BIOS:Award Moduler BIOS v6.00PG Chiptype:SiS 651 rev 00 geheugen over op C: 800 MB Bewerkt: 29 oktober 2006 door Carl_Johnson2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.