Jump to content

Gta san andreas savegame

Recommended Posts

Geplaatst:

heej

als ik mijn gta sa patch van 2.0 naar 1.0

en dan een een savegame erin zet (die voor versie 1.0 zijn)en dan wil spelen dan chrasht gta sa

weet iemand hier misschien iets op.

heeft er anders misschien een eigen savegame van gta san andreas versie 1.0 die het doet bij hem/haar.

die helemaal 100% is

daar bedoel ik mee

-alle missies

-alle submissies zoals politie en brandweer.

-alle kleren

-alle vriendinnen 100%

-alle gang gebieden

-alle spray tags enz.

Geplaatst:

Heb je hem wel goed gedowngrade, daarmee bedoel ik , kun je nu gewoon een nieuwe game opstarten, of cracht hij dan ook?

Geplaatst:

jah ik kan wel gewoon new game doen enzo

maar als ik gewoon een savegame erin zet dan laat ie nie maar chrashd gta sa

heeft er dus misschien iemand een savegame van gta san andreas v(ersie) 1.0 die het doet bij hem/haar

en die hier posten of via pm sturen dan zou dat heel fijn zijn :):)

Geplaatst:

Het is normaal dat je savegames het niet meer doen na het downgraden van GTA San Andreas.

Ik heb even voor je gezocht en je kan hem hier downloaden. Besef wel dat sommige instellingen mischien niet meer zullen kloppen zoals je kapsel en kleren en nog een paar kleine dingen. Veel plezier ermee :cya:

Geplaatst:

kee ik heb hem gedownload en uitgeprobeerd maar hij crashed nog steeds

ik heb hem gepatchd dat weet ik zeker want er staat geen v2.0 in de rechteronderhoek van het begin scherm van gta sa waar start game, load game en options staan enzo

dus ik snap het echt niet meer

kan iemand daarom missschien zijn eigen savegame geven van v1.0 die het bij hem/haar doet

Geplaatst:

he, het klopt dat je niet online kunt met versie 2 je kunt ook geen mods gebruiken. gebruik even de zoekfuncties en je moet er wel wat andere topics erover kunnen vinden... succes ;)

Geplaatst: (bewerkt)
eey maar waar kan ik van me 2.0 een 1.0 krijgen weet iemand dat??

Dat zou ik best helemaal uitgebreid voor je kunnen gaan uitleggen, maar inplaats van dit kan ik je ook naar dit topic wijzen. Hier wordt namelijk heel duidelijk uitgelegd hoe dit precies in zijn werk gaat. De download links uit dat topic zijn helaas wel verlopen, ik heb daarom even de bestanden voor versie 1.0 even voor je geupload en in dit bericht gezet. Deze bestanden moet je in de map Script zetten die zich bevindt in 'Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script. Maar voor verdere informatie kun je natuurlijk nog verder kijken in dat topic. ;)

Klik hier om de MAIN.SCM en Script van versie 1 te downloaden.

Succes! :)

Bewerkt: door Bling

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...