Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb voor een kerst powerpoint presentatie een boel foto's die ik wil bewerken van mij en me vriendin, ik wil ze graag lief maken zegmaar, misschien met hartjes erbij ofz, ik was zelf al wel gekomen bij die standaard vormen maar dat is zo plat allemaal ik wil het echt mooi maken, ik heb photoshop cs, als je iets wil laten zien mag je trouwens de foto's uit me signature gebruiken. bedankt voor de hulp!

Bewerkt: door DX11
Geplaatst:

Even gekeken op DeviantART onder het zoekwoord Love. Misschien kun je wat inspiratie op doen d.m.v. te kijken naar andere art.

Ik heb wat leuke voor je uitgezocht:

Love Pollution - Vind ik erg mooi, een foto wat extra's gegeven - in dit geval hartjes.

Love is here. - Ziet er geweldig uit.

Love Song - Mooie vector art.

Je kant zelf ook verder kijken (klik) - Succes. :)

Geplaatst:
Even gekeken op DeviantART onder het zoekwoord Love. Misschien kun je wat inspiratie op doen d.m.v. te kijken naar andere art.

Ik heb wat leuke voor je uitgezocht:

Love Pollution - Vind ik erg mooi, een foto wat extra's gegeven - in dit geval hartjes.

Love is here. - Ziet er geweldig uit.

Love Song - Mooie vector art.

Je kant zelf ook verder kijken (klik) - Succes. :)

ja oke, maar hoe maak ik zoiets zelf?
Geplaatst:

Ik denk niet dat je zo super gevorderd bent als die mensen op Deviantart maar dit is wel te doen denk ik:

- Maak een roze lichte kleur over het plaatje

- Bij "Custom Shapes" staan leuke dingen die je kan toevoegen, en ik geloof ook een hartje

- Schrijf wat leuke dingetjes erbij met de text tool ;)

Veel succes :cya:

Geplaatst:

Zoals Slimm al zei kan je de custum shape tool gebruiken om een hartje in te voegen. Op Dafont is er ook vast wel een leuk lettertype wat hierbij past. Je kan ook, in dit geval jij en je vriendin, selecteren met de polygonal lasso tool. De background kan je deleten en inplaats hiervan kan je bijvoorbeeld hartjes doen ofzo. Voor een powerpoint presentatie kan je alles misschien een beetje laten bewegen ofzo?

Veel succes!

Geplaatst:

oke bedankt, weet iemand misschien een volledig plaatje met alleen maar hartjes (roze/rood/wit enz) zodat ik de foto van mij en me vriendin erover heen kan zetten?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...