Jump to content

Sparrow spawnt in garage :?

Recommended Posts

Geplaatst:

Is het iemand wel is opgevallen dat in de politie garage in Los Santos, Niet alleen een man in elkaar wordt geslagen, maar er ook een sparrow spawnt...

Dat is natuurlijk nogal raar, aangezien het een ONDERGRONDSE garage is, met de uitgang een heel eind van de sparrow af. Het is mogelijk om de sparrow uit de garage te krijgen, maar dan toch...

check de blijlage voor een in-game foto

post-47482-1167754024_thumb.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Dit kan kloppen, gestolen voertuigen spawnen namelijk wel een in een politie garage. Eigenlijk zou dit dacht ik in SF moeten gebeuren :?...

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
Dit kan kloppen, gestolen voertuigen spawnen namelijk wel een in een politie garage. Eigenlijk zou dit dacht ik in SF moetern gebeuren :?...

hoezo in SF??? Het gebeurt bij mij toch echt in LS. Maar hoe weet je dat het gestolen voertuigen zijn??? bovendien staat die heli er eigelijk altijd als ik daar kom... :?

Altijd? Heb je mods ofzo geïnstalleerd? Normaal komen gestolen voertuigen in de garages terecht. Soms, een enkele keer staat er een willekurige auto maar altijd...

Steel een auto, zet hem in je garage, wacht tot ie weg is en kijk in de garage. Et voilà...

Waarom ik dit weet? Gebruik de zoekfunctie. Hij doet wonderen...

Ik heb eens een ander topic opgezocht hierover. (klik)

Een bug dus. Er spawnt zoals FD daar al zei een willekeurig voertuig. Rockstar had er wel niet aan gedacht dat er ook helikopters en hydras gingen spawnen. Ook als je met een Jet hebt gevlogen en opgepakt wordt (Nee niet met Dutchy :puh:) dan staat die er, want de politie nam die in beslag. Of dit met boten gebeurt weet ik niet, maar kijk misschien eens verder in dat topic.

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:
Altijd? Heb je mods ofzo geïnstalleerd? Normaal komen gestolen voertuigen in de garages terecht. Soms, een enkele keer staat er een willekurige auto maar altijd...

Steel een auto, zet hem in je garage, wacht tot ie weg is en kijk in de garage. Et voilà...

Waarom ik dit weet? Gebruik de zoekfunctie. Hij doet wonderen...

@VWO-er

geen mods, ik heb een clean GTA: SA.

maar het kan zijn dat het echt puur toeval was, zo verschrikkelijk vaak kom ik niet in die garages

@Velaro

hmm, ja zou kunnen dat het idd een willekeurige spawn was, maar dat soort dingen gaan wel vaker fout, ik heb nl. een keer een beagle naast een huis gezien. (bestand helaar te groot voor bijlage, weet ook niet waarom, is maar 1,86 mb) en die zat met de vleugel vast bij de veranda.

Geplaatst:
maar het kan zijn dat het echt puur toeval was, zo verschrikkelijk vaak kom ik niet in die garages

@Velaro

hmm, ja zou kunnen dat het idd een willekeurige spawn was, maar dat soort dingen gaan wel vaker fout, ik heb nl. een keer een beagle naast een huis gezien. (bestand helaar te groot voor bijlage, weet ook niet waarom, is maar 1,86 mb) en die zat met de vleugel vast bij de veranda.

Oh, maar dat is normaal hoor.

Dat is een bug, er zijn al meerdere topics over gemaakt. Rockstar wou daar een vliegtuig spawnen maar 'ie zat fout. Waar is dat trouwens? Is het in 'Fort Clarkson'? Zoja, dan is de bug bekend en anders eigenlijk ook. Een foute spawn kan je het noemen.

Geplaatst:

Voertuigen die soms in de garage van het politiebureau verschijnen zijn jouw eigen voertuigen, die in beslag genomen zijn nadat je bent gearresteerd. Wanneer er een Sparrow in de garage staat, heb je dus daarvoor in een Sparrow gevlogen. Voor zover ik weet gebeurt dit niet met boten, maar vreemd genoeg wel met vliegtuigen.

De Beagle die in Fort Carson half in een veranda verschijnt, is een ander verhaal. Deze Beagle staat hier namelijk altijd, en is een foutje van Rockstar. Waarschijnlijk moest dit een ander voertuig zijn.

Geplaatst:

nou dat is em dan.

Het is volgens mij inderdaad in fort carson.

sorry 2 all, ik ben nieuw op forum en wist nog niet dat er daar altijd een beagle spawnt.

@VWO-er

Ik heb voor die tijd NIET in een sparrow gevlogen... :cab:

weirdplanespawnmd5.th.png

Geplaatst:

het is bekend dat gestolen voertuigen terecht komen in de politiegarage

van San Fierro,maar normaal komen die niet voor in Los Santos.

als die daar altijd staat,weet ik ook niet wat er mis is.

Geplaatst:
Is het iemand wel is opgevallen dat in de politie garage in Los Santos, Niet alleen een man in elkaar wordt geslagen, maar er ook een sparrow spawnt...

Dat is natuurlijk nogal raar, aangezien het een ONDERGRONDSE garage is, met de uitgang een heel eind van de sparrow af. Het is mogelijk om de sparrow uit de garage te krijgen, maar dan toch...

check de blijlage voor een in-game foto

post-47482-1167754024_thumb.jpg

Ik heb daar inderdaad wel is een helikopter zien spawnen, toen knalde ik volgens mij tegen het plafond, omdat ik dacht dat het daar open was en toen BOEM :muur:

Ben er volgens mij, maar 1 keer geweest ^_^

Geplaatst:

ja ik bne weleens opgepakt en toen lipe ik naar de garage van de politie en toen spawnde er zomaar

die heli. :bonk: raar

>>> Door Dutchy3010: Topic samengevoegd met reeds bestaande topic.<<<

Soortgelijk topic: Hier...

Dat klopt. Als je bent opgepakt en je gaat naar de garage in SF dan spawned daar je voertuig waar je in reed...

P.S. In LS of LV? Dat hoort niet. Dat is een bug wat in het topic wat ik al gaf wordt beschreven.

Geplaatst:

ja het is echt vreemd maar ik had het ook een keer ik was dus bij dat politie bureau en toe liep ik die garage in en toen spawnde er ook opeens een helikopter dat vond ik dus een beetje vreemd :bonk::bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...