jason11 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 kan iemand mij helpen?ik heb een probleem met instalatie van sa hij geeft aan: http://img02.picoodle.com/img/img02/7/1/13...fm_2a0fc8b0.jpg >>> Door Dutchy3010: Van plaatje een link gemaakt. Graag in het vervolg op de maximaal toegestane maten letten.<<< ik kan hem dus niet instaleren als iemand DATA2.Cab voor mij kan uploaden kan ik hem miss weer spelen ik merk net dat het plaatje een beetje groot is.een beetje heel erg groot Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Het is een ernstige fout, ik ben de fout namelijk al vele malen vaker tegen gekomen. Waarschijnlijk is je CD/DVD kapot, wat dus wil zeggen dat je een nieuwe moet gaan halen. Je kan proberen je CD/DVD schoon te maken met een drupje water en een heel zacht doekje, maar ik zie het somber in. Ik wil hem eventueel wel uploaden, als jij er dan wat mee kan. Reageren
jason11 Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 (bewerkt) Het is een ernstige fout, ik ben de fout namelijk al vele malen vaker tegen gekomen. Waarschijnlijk is je CD/DVD kapot, wat dus wil zeggen dat je een nieuwe moet gaan halen. Je kan proberen je CD/DVD schoon te maken met een drupje water en een heel zacht doekje, maar ik zie het somber in. Ik wil hem eventueel wel uploaden, als jij er dan wat mee kan. heb hem net een week 1 keer gespeeld maar als je hem kan uploaden hoe moet ik hem dan vervangen?EGT SUPER **** :(:O Bewerkt: 13 januari 2007 door jason11 Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Het is een ernstige fout, ik ben de fout namelijk al vele malen vaker tegen gekomen. Waarschijnlijk is je CD/DVD kapot, wat dus wil zeggen dat je een nieuwe moet gaan halen. Je kan proberen je CD/DVD schoon te maken met een drupje water en een heel zacht doekje, maar ik zie het somber in. Ik wil hem eventueel wel uploaden, als jij er dan wat mee kan. Goh, ik wou net hetzelfde topic aanmaken! Ik heb dit ook en mijne doet het op- en top! Mijn DVD is legaal, uiteraard , en ik heb hem ook op een andere PC staan, deze, hier werkt hij gewoon met die DVD. Die andere PC heeft geen SP1 (Service Pack 1). Misschien kan het daaraan liggen. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Hey, Ik wou gta weer eens opnieuw installeren voor MTA. Maar ik had v 1.1 ipv 1.0. Dus ik heb dat gedaan, Alleen als ik gta opnieuw wil installeren, Dan bij het.. 6/7e blokje stopt hij en geeft hij een foutmelding, Over Data2.cab dat hij weg is ofzo. De CD is legaal. Ik heb hem al een tijdje. Ik zal hem proberen schoon te maken, Maar ik hoop dat het lukt. Zoniet, Zou ik graag een oplossing willen /Rox. >>> Door Bling: Topic samengevoegd met een reeds bestaand variant. <<< Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) Kijk eens >>hier<< Misschien vind je het... EDIT: Die link is nu dit topic ... Bewerkt: 19 januari 2007 door VWO-er Reageren
Froodooo Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Andere topics naast die van VWO-er. - Resultaten van zoeken op data2.cab Het komt er op neer dat je DVD waarschijnlijk beschadigd is. Als je het spel net hebt, kun je hem nog omruilen, anders kun je hem inderdaad heel voorzichtig schoonmaken, het beste is het door dat met speciaal spul te doen. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) Dus er is geen oplossing behalve het opnieuw kopen van de cd? D: Ik heb hem net schoongemaakt, Ik zie wel wat er gebeurt. De dvd is al een jaartje oud denk ik, Want ik heb hem gekocht toen hij net uit was Anders hobbel ik morgen wel even naar de bartsmit om een nieuwe te halen. Zo'n groot probleem is het niet. Bewerkt: 19 januari 2007 door Roxx0rz Reageren
Froodooo Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Dus er is geen oplossing behalve het opnieuw kopen van de cd? D:Ik heb hem net schoongemaakt, Ik zie wel wat er gebeurt. De dvd is al een jaartje oud denk ik, Want ik heb hem gekocht toen hij net uit was Anders hobbel ik morgen wel even naar de bartsmit om een nieuwe te halen. Zo'n groot probleem is het niet. Anders kun je je Drivers eens updaten, misschien dat dat nodig is om het bestandje weer terug te krijgen. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) Welke drivers precies? En tijdens het schoonmaken ben ik een diepe kras tegengekomen, Misschien dat dat het is. Bagger. Bij het 10e blokje stopte hij ermee. Ik haal wel een nieuwe >_>" Bewerkt: 19 januari 2007 door Roxx0rz Reageren
Froodooo Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 En tijdens het schoonmaken ben ik een diepe kras tegengekomen, Misschien dat dat het is. Dat denk ik dan ook, dat het zoiets is, want een diepe kras kan veroorzaken dat hij bepaalde gegevens niet kan installeren, zoals de gegevens die door de kras zijn beschadigd. Ik denk dan dat er niets anders op zit dan SA inderdaad opnieuw te kopen als je het nog wilt spelen. Volgens mij is het spel nu nog wel zo rond de €25 - €30 Maar op site's als Markplaats.nl zijn ze natuurlijk een stuk goedkoper. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Tja. Dan zit er niks anders op. Ik rij morgen wel langs een winkel, Maar ik heb ook gehoord over het slijpen van dvd's. Heeft dat enig nut? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Tja. Dan zit er niks anders op.Ik rij morgen wel langs een winkel, Maar ik heb ook gehoord over het slijpen van dvd's. Heeft dat enig nut? Misschien een iets wat late reactie, maar wellicht lees je het nog. Bij de 'Game Mania' kun je je CD/DVD laten repareren, de prijsklasse is volgens mij afhankelijk van de DVD/CD. Ik denk zelf dat de prijs zo rond de 5 á 10 Euro ligt. Een nadeel is dat deze winkel alleen in Haarlem is gevestigd. Dus, dan moet je zelf maar beslissen of je een nieuwe koopt, of dat je hem laat repareren. Het is wel zo dat je bij het aanschaffen van een nieuwe verzekerd bent dat hij het weer doet. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Haha, Die 25 euro ben je dan toch kwijt aan benzine Ik koop hem wel =X Reageren
lennyboy Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 en Roxx0rz doet hij het nou wel ik heb ook een fout met een cyclische redundatie controlle en ik kan hem ook niet doen terwijl hij het eerst wel deed en de dag toen hij uit was heb ik heem meteen gekocht dus er zitten een paar flinke krasssen op dus ik denk dat het daar aan licht en p.s kan je een gedelete save game nog terughalen eerst had me broertje me save game verwijderd en toen moest ik helemaal over nieuw beginne Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.