leo teal Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2007 Als ik met de missis van het empire bulding 'Robbery' bij het 3de level ben moet ik een geldwagen overvallen. deze wagen wordt beschermd door 1 of 2 wagens die goed kunnenn schieten iemand tips Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2007 je kan een eindje voor ze gaan rijden en dan uitstappen, dan moet je met een bazouka de 2 auto's schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2007 De ' Robbery ' - missie's zijn de moeilijkste / lastigste missie's uit GTA : VCS . Wat je heel goed kan helpen is het feit dat je , na het veroveren van alle 30 Empire Building's , kogelvije voertuigen voor de deur van ieder van je EB hebt staan . Als je dat voertuig gebruikt word het ineens weel gemakkelijker om zo'n geldtransport te overvallen omdat de kogels van de goed - schietende mannetjes , geen effect hebben op je voertuig. Wel moet je oppassen dat je niet crasht . Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leo teal Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2007 De ' Robbery ' - missie's zijn de moeilijkste / lastigste missie's uit GTA : VCS .Wat je heel goed kan helpen is het feit dat je , na het veroveren van alle 30 Empire Building's , kogelvije voertuigen voor de deur van ieder van je EB hebt staan . Als je dat voertuig gebruikt word het ineens weel gemakkelijker om zo'n geldtransport te overvallen omdat de kogels van de goed - schietende mannetjes , geen effect hebben op je voertuig. Wel moet je oppassen dat je niet crasht . Veel succes! dankje dit is info waar ik wat me kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2007 Je kan ook even de zoekfunctie gebruiken, hier zijn al meer topics over. Klik hier voor een link. Misschien staan er veel dingen die hier ook al opgenoemd zijn, maar er staat vast nog wel iets in dat je niet wist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.