Jump to content

Mediaprogramma


hardcore_bob

Welk mediaprogramma gebruik je?  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk mediaprogramma gebruik je?

    • Media Player
      24
    • Winamp
      5
    • QuickTime
      1
    • iTunes
      8
    • Anders...
      3


Recommended Posts

Hey mensen, waarmee spelen jullie alles af?

Ik gebruik al jaren Winamp, Nullsoft Winamp, ik vind het gewoon veel makkelijker en kleiner als media player. :*D

En iTunes is niet zo handig kwa bestanden importeren/exporteren.

Wat gebruiken jullie, en waarom?

Ik ben benieuwd :cya:

Bewerkt: door hardcore_bob
Link to comment
Delen op andere websites

Windows Media Player, die gebruik ik sinds ik deze pc heb (2003). Ik heb een tijdje Winamp gebruikt maar daar zat geen shuffle optie in voor je playlist, dus dat vond ik niet echt lekker werken. (Er zat wel een shuffle optie op, maar dan shuffelt hij de hele playlist door elkaar ipv random een nummer afspelen.). Daarnaast heb ik mijn complete muziekverzameling in WMP staan, en ik zie het nou niet echt zitten om eerst alles naar iTunes of WinAmp te moeten importeren...

Link to comment
Delen op andere websites

Voor muziek en eventuele videos gebruik ik winamp, met een mooie Zeldaskin.

Voor dvd's en filmpjes die niet via WInamp kunnen worden afgespeeld gebruik ik Intervideo WinDVD (voor de dvd's) en VLC media speler

En winamp heeft wel degelijk een shuffle functie voor je playlist, dat moet je alleen wel even aanvinken ;)

Bewerkt: door Proximitus
Link to comment
Delen op andere websites

Windows Media Player, die gebruik ik sinds ik deze pc heb (2003). Ik heb een tijdje Winamp gebruikt maar daar zat geen shuffle optie in voor je playlist, dus dat vond ik niet echt lekker werken. (Er zat wel een shuffle optie op, maar dan shuffelt hij de hele playlist door elkaar ipv random een nummer afspelen.). Daarnaast heb ik mijn complete muziekverzameling in WMP staan, en ik zie het nou niet echt zitten om eerst alles naar iTunes of WinAmp te moeten importeren...

Op winamp zit wel shuffle en repaet all enz. en heel veel mooie skins + visualisations ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier een soort gelijk topic, die ik een tijdje aan had gemaakt.

Ik gebruik over het algemeen WinAmp. Het is een muziek programma wat lekker snel opstart en het speelt makkelijk muziek en video bestanden af.

Windows Media Player 11 staat ook op mijn PC maar deze gebruik ik veel minder. Het is een media speler die veel van je werkgeheugen in neemt en mijn computer loopt ook geregeld vast wanneer ik Windows Media Player aan heb staan.

De overige programma's heb ik of nog nooit geprobeerd of nog nooit van gehoord.

Blink

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd op anders. Ik gebruik wel WMP 11 om filmpjes af te spelen en iTunes om mijn iPod Nano 8) te beheren, maar muziek speel ik altijd af in DJ Mixstation 3. Geweldig programma is dat, en lekker makkelijk. Check deze screen maar eens:

djmixstation3zo5.th.jpg

:bier: Nuke[NL]

Bewerkt: door Nuke[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...