brambo1234 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Hopelijk kunnen jullie mij helpen?> Ik heb net gta san andreas weer is uit de kast gehaald en geinstaleerd. Maar net toen die op de helft was flipte me computer. En nu staat er dat die is geinstaleerd maar kan ik hem 1 niet spelen en 2 niet opnieuw instaleren. Wie kan mij helpen met dit probleem alvast bedankt Reageren
MartyCeha Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Of iets met de computer, of iets met de CD. Computer: te oude computer, of niet genoeg ruimte op de harde schijf, of gewoon te langzaam, of videokaart ofzo. CD: Beschadigd, of vuil, of bestanden eraf gehaald. En volgens mij hoort dit eigenlijk hier thuis. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Hopelijk kunnen jullie mij helpen?>Ik heb net gta san andreas weer is uit de kast gehaald en geinstaleerd. Maar net toen die op de helft was flipte me computer. En nu staat er dat die is geinstaleerd maar kan ik hem 1 niet spelen en 2 niet opnieuw instaleren. Wie kan mij helpen met dit probleem alvast bedankt Staan er misschien nog restjes van de vorige keer? Kijk in je Rockstar Games map of er nog eventuele restjes staan van San Andreas. Mochten deze er nog staan, verwijder ze de dan en installeer opnieuw. Als je hem op dit moment ook niet kunt verwijderen via de autorun, dan kun je hem ook hoogstwaarschijnlijk gewoon handmatig verwijderen. Geeft je PC overigens ook nog een melding aan? Zo ja, zou je deze even in je bericht kunnen plaatsen aangezien de beschrijving voor mij niet echt duidelijk is. Tot slot zou je kunnen proberen je CD/DVD even schoon te maken. Het kan zo maar zijn dat je CD/DVD wat stoffig is en dat daardoor de installatie wordt afgebroken. Schoonmaken kun je het beste doen met een drupje water en een zacht doekje. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Hopelijk kunnen jullie mij helpen?>Ik heb net gta san andreas weer is uit de kast gehaald en geinstaleerd. Maar net toen die op de helft was flipte me computer. En nu staat er dat die is geinstaleerd maar kan ik hem 1 niet spelen en 2 niet opnieuw instaleren. Wie kan mij helpen met dit probleem alvast bedankt Je pc flpite dus terwijl San Andreas nog aan het installeren was. Dat is ook precies de rede waarom je hem nu niet kunt spelen. Hij is namenlijk gestopt op de helft, en de rest is dus nog niet geinstalleerd, wat maakt dat je maar een helft van het totale spel op de pc hebt staan. Opnieuw installeren is inderdaad niet mogenlijk, omdat er al bestanden op je pc staan van San Andreas. Deze zullen dus eerst van je pc moeten worden verwijdert, voordat het spel opnieuw kan worden geinstalleerd. Je kunt San Andreas het beste via 'software" verwijderen. Deze optie kun je vinden via "Start -> Configuratiescherm -> Software". Dan nog even zoeken naar "GTA San Andreas, en op "Wijzigen/verwijderen" klikken. Vervolgens kun je GTA opnieuw installeren, en nu maar hopen dat je pc niet weer crasht Succes ermee, Gr, Pennywise Reageren
brambo1234 Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Hopelijk kunnen jullie mij helpen?>Ik heb net gta san andreas weer is uit de kast gehaald en geinstaleerd. Maar net toen die op de helft was flipte me computer. En nu staat er dat die is geinstaleerd maar kan ik hem 1 niet spelen en 2 niet opnieuw instaleren. Wie kan mij helpen met dit probleem alvast bedankt Je pc flpite dus terwijl San Andreas nog aan het installeren was. Dat is ook precies de rede waarom je hem nu niet kunt spelen. Hij is namenlijk gestopt op de helft, en de rest is dus nog niet geinstalleerd, wat maakt dat je maar een helft van het totale spel op de pc hebt staan. Opnieuw installeren is inderdaad niet mogenlijk, omdat er al bestanden op je pc staan van San Andreas. Deze zullen dus eerst van je pc moeten worden verwijdert, voordat het spel opnieuw kan worden geinstalleerd. Je kunt San Andreas het beste via 'software" verwijderen. Deze optie kun je vinden via "Start -> Configuratiescherm -> Software". Dan nog even zoeken naar "GTA San Andreas, en op "Wijzigen/verwijderen" klikken. Vervolgens kun je GTA opnieuw installeren, en nu maar hopen dat je pc niet weer crasht Succes ermee, Gr, Pennywise maar het vage is dat die niet bij software staat:S:S ik heb een hele goede pc en hij flipt nooit maar nu opeens wel. PLEASE help me wil het zo graag spelen. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Probeer het anders eens via de zoekfunctie, deze kun je vinden in elke map, of internetpagina bovenaan. Je herkent hem aan het vergrootglaasje dat ervoor staat. Probeer naar de map "Rockstar Games" te zoeken, en verwijder vervolgens de bestanden die in deze map geparkeerd staan. Wat je anders nog eens kunt proberen is het via San Andreas'zn eigen Deïnstalatie te proberen. Hiermee wordt de installatie van het spel ongedaan gemaakt, en worden alle bestanden die met de installatie zijn aangemaakt verwijdert. Je gebruikt de deïnstallatie via 'Start - Programma's - Rockstar Games - San Andreas - En daar staat hij als het goed is tussen". Hopenlijk gaat het zo lukken, Pennywise @ Hieronder: Dergelijke foto's kun je uploaden via www.imageshack.us Je klikt op openen, kiest een plaatje, klikt op OK, en de rest gaat vanzelf. vervolgens kun je het beste de laatste link kiezen, en deze kopieren naar het bericht waar je het in wilt zetten. Zorg wel dat er IMG-Tags op staan. Dit kan gemakkelijk door op het imageicoontje te klikken, en vervolgens de link in de balk te plakken. Opnieuw, Succes ermee! Bewerkt: 18 mei 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
brambo1234 Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Probeer het anders eens via de zoekfunctie, deze kun je vinden in elke map, of internetpagina bovenaan. Je herkent hem aan het vergrootglaasje dat ervoor staat. Probeer naar de map "Rockstar Games" te zoeken, en verwijder vervolgens de bestanden die in deze map geparkeerd staan. Wat je anders nog eens kunt proberen is het via San Andreas'zn eigen Deïnstalatie te proberen. Hiermee wordt de installatie van het spel ongedaan gemaakt, en worden alle bestanden die met de installatie zijn aangemaakt verwijdert. Je gebruikt de deïnstallatie via 'Start - Programma's - Rockstar Games - San Andreas - En daar staat hij als het goed is tussen". Hopenlijk gaat het zo lukken, Pennywise er komt dan ook zon foutmelding maar weet jij hoe je zon foutmelding kan kopieren naar dit forum? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 er komt dan ook zon foutmelding maar weet jij hoe je zon foutmelding kan kopieren naar dit forum? Maak als eerst een PrintScreen van de melding. Plak deze fout dan in paint (CTRL + V) en sla hem op als '.JPG'. Ga dan naar Imagehack en upload je plaatje. Klik vervolgens in je bericht op het volgende plaatje: en plak je URL daar in. Heb je overigens al in je andere topic gekeken, daar heb ik ook gereageerd en wellicht dat je daat nog wat aan hebt. Reageren
Bling Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 Één topic over één probleem is meer als voldoende, dunkt me. En daarom hoeven er dus ook geen twee topics aangemaakt te worden, omtrent dit probleem. Beide topics samengevoegd. Reageren
brambo1234 Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 dit is de foutmelding Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.