G.T.A. 007 Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Hallo allemaal ik heb hulp nodig bij downloaden en instaleren van mods op Gta garage. groetjes G.T.A. 007 Reageren
-Omar- Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 (bewerkt) Als eerste welkom op het forum En als tweede: Wat is je probleem? Wat voor dingen wil je modden? Of heb je dat je het bestand uitpakt wat je hebt gedownload en dan zeg ie dat het beschadigd is? ( dit heb ik namelijk oom nogal veel ) Ik raad je aan om in dit forum te kijken hier is er heel veel informatie over Veel succes MVG gtaman122 Bewerkt: 16 augustus 2007 door gtaman122 Reageren
sevaboy Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Hallo allemaalik heb hulp nodig bij downloaden en instaleren van mods op Gta garage. groetjes G.T.A. 007 1)Om een mod te hebben moet je meestal V1 hebben; Hoe weet ik welke versie ik heb? V1.00: Staat nergens in het spel/ menu. V1.01; Staat rechtsonder in het hoofdmenu. V2.00: Staat ook rechtsonder in het hoofdmenu. 2)Als je een mod gedownload hebt,moet je hem uitpakken,dat doe je met Winrar of Extractnow. 3)Nu is alles klaar,hoe je hem moet installeren staat in de README 4)Meestal heb je IMG tool nodig om mods te installeren. MVG, Seva Reageren
G.T.A. 007 Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 (bewerkt) 1)Om een mod te hebben moet je meestal V1 hebben;Hoe weet ik welke versie ik heb? V1.00: Staat nergens in het spel/ menu. V1.01; Staat rechtsonder in het hoofdmenu. V2.00: Staat ook rechtsonder in het hoofdmenu. 2)Als je een mod gedownload hebt,moet je hem uitpakken,dat doe je met Winrar of Extractnow. 3)Nu is alles klaar,hoe je hem moet installeren staat in de README 4)Meestal heb je IMG tool nodig om mods te installeren. MVG, Seva dankje, maar ... nog een vraagje kan je ook de mods wissen die je heb geinstaleerd met IMG tool 2.0 ? Als eerste welkom op het forum En als tweede: Wat is je probleem? Wat voor dingen wil je modden? Of heb je dat je het bestand uitpakt wat je hebt gedownload en dan zeg ie dat het beschadigd is? ( dit heb ik namelijk oom nogal veel ) Ik raad je aan om in dit forum te kijken hier is er heel veel informatie over Veel succes MVG gtaman122 bedankt voor je warm welkom maar volgens mij heb je mijn forum niet goed begrepen. ik wil niet modelleren maar wil downloaden van onder andere de site GTAgarage. maar dankzij sava weet ik genoeg vriedelijke groet G.T.A. 007 Bewerkt: 16 augustus 2007 door Dutchy3010 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 dankje,maar ... nog een vraagje kan je ook de mods wissen die je heb geinstaleerd met IMG tool 2.0 ? Jazeker, je moet altijd een back-up maken van het bestand dat je gaat verwijderen. Dit kan door er met je rechtermuisknop op te klikken, en dan voor 'extract' te kiezen. Je bestand kun je dan 'extracten' naar een map naar keuze, dus het zou slim zijn om even een aparte map aan te maken. Mocht de mod niet meer bevallen, dan kun je hem weer verwijderen door de gemodde bestanden te vervangen met de originele back-up bestanden. Reageren
G.T.A. 007 Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 1)Om een mod te hebben moet je meestal V1 hebben;Hoe weet ik welke versie ik heb? V1.00: Staat nergens in het spel/ menu. V1.01; Staat rechtsonder in het hoofdmenu. V2.00: Staat ook rechtsonder in het hoofdmenu. 2)Als je een mod gedownload hebt,moet je hem uitpakken,dat doe je met Winrar of Extractnow. 3)Nu is alles klaar,hoe je hem moet installeren staat in de README 4)Meestal heb je IMG tool nodig om mods te installeren. MVG, Seva volgen mij doe ik iets fout ... 1) ik ga naar GTAgarage. 2) ik download en mod van ... een auto voor san andreas. 3) ik open het met met ExtractNow. 4) ik probeer het te openen met IMG Tool 2.0 en dan staat er ... unable to find DIR file! Wat Doe ik fout? al vast bedankt G.T.A. 007 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 volgen mij doe ik iets fout ... 1) ik ga naar GTAgarage. 2) ik download en mod van ... een auto voor san andreas. 3) ik open het met met ExtractNow. 4) ik probeer het te openen met IMG Tool 2.0 en dan staat er ... unable to find DIR file! Wat Doe ik fout? al vast bedankt G.T.A. 007 Je probeert het gedownloade bestand te openen, dat moet juist niet. Je moet meestal de 'GTA3.img' openen, deze vind je in de map 'Models'. Open dat bestand dus even, en zoek via 'commands > find' naar het bestand dat je wilt vervangen. Als je hem gevonden hebt, verwijder je hem via 'commands > delete'. Via 'commands > add' voeg je het bestand van de mod weer toe. Heb je nog meer bestanden die toegevoegd moeten worden, dan draai je dezelfde cyclus. Je eindigt altijd met 'commands > rebuild archive'. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.