Jump to content
Geplaatst:
comment_75239

Lees eerst de tutorial over spyware, hierin wordt DUIDELIJK uitgelegd hoe je het beste spyware kunt verwijderen, zijn er vragen of opmerkingen of kom je ergens niet uit? open dan geen nieuw topic maar stel je vragen hier..

Spyware zoeken en verwijderen:

Spybot S&D

Bewerkt: door Preddy
link toegevoegd

• Reacties 99
  • Bezichtigingen 34.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_83734
Lees eerst de tutorial over spyware, hierin wordt DUIDELIJK uitgelegd hoe je het beste spyware kunt verwijderen, zijn er vragen of opmerkingen of kom je ergens niet uit? open dan geen nieuw topic maar stel je vragen hier..

ik ehb zon verwijder programma (helpt voor geen meter )

maar telkens krijg ik het spyware terug gezzelig met zen fammilie

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_93874
ik weet nog wel goede spywer progs en antivirus progs

1 voor spyware'' spysweeper''hitmanpro''

en anti virus (antivirus xp)(avg free) enzzzzz :lol: :lol:

Hitman Pro heb ik al eens gdwonload ja, maar ik kreeg nog steeds een fouten rapport op mijn PC van ''wuauclt.exe'', en soms ook een geheugen error daarover, verder doet de PC het prima.

Geen vastlopers, niks.

Hoe kan dat?

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_104187

jah ik heb een probleem ik had eers myweb maar die gingen samen met wanadoo toen heb ik ADSL genome maar nu stuurt mijn PC spam via mijn oude myweb adderes :angry:

Geplaatst:
comment_107072

ja weet iemand een progje of iets anders om dit adeware: NEEDEDWARE heet het weet iemand iets om dit weg te doen pleas ik moet het heben want ik krijg het er nie af en ik heb al progs: (hitmanpro,antivirusxp,en spysweeper maar die krijgen het er nie af weet iemand iets om dit te deleten!!! :(

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_125969
Ik heb ook adware, daar had ik eerst ook veel problemen mee :( Maar toen had ik de pc gedefragmenteert...Toen deed hij het weer...

Je PC defragmenteren helpt niets tegen ad-/spyware. Defragmentatie maakt je PC weer wat sneller omdat je HDD (een grote vertrager) alles weer makkelijker kan vinden.

Zoek ook eens op naar Hijackthis. Ik heb er pas een post over gemaakt waar hij te vinden is en waar je de logfiles van dit prg. kun laten onderzoeken (gratis). Hiermee kun je heel makkelijk verkeerde programma's niet meer alten starten.

Geplaatst:
comment_126126
hoe doe je dat defragmenteren?

Rechtermuisknop een een harde-schijf in verkenner => eigenschappen => extra => defragmenteren.

Als je je PC als heel lang niet opnieuw geinstaleerd hebt en je veel software installeerd / deinstalleerd (of veel bestanden erop zet en er weer afhaald) dan kun je goed merken dat je PC weer sneller wordt.

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_136056

wij hebben ook voort veel last van gekke mailtjes, op mijn hotmail,en ook het gewone email adres van mijn ouders <_< .

dit staat erin:

<html>

<title>Content Blocked Notice</title>

<br>

The content you just requested had a problem and was blocked by the Symantec AntiVirus Scan Engine based on local administrator settings.

Contact your local administrator for further information.

</html>

en die krijgen wij zo'n 30 per dag <_< en dan heb er hotmail nog niet bijgerekend <_<

Ik Heb Hitman pro al een keer over de pc heen laten scannen, maar dat maakte niks uit :( Weet iemand wat we daar tegen kunnen doen?!?!? en die krijgen we van allemaal verschillende email adressen :( :angry:

Bewerkt: door kraay

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.