Jump to content

Graphics Herindeling


RonaldVC

Recommended Posts

Beste leden!!

Zoals je kan zien is er het één en ander veranderd in het Graphics gedeelte. Er zijn wat namen veranderd, wat topics verdwenen en bijgekomen, en twee subfora bijgekomen. Het werd de hoogste tijd wat verandering aan te brengen, we hebben lang zitten brainstormen over een mogelijke herindeling, en dit is er uitgekomen.

Allereerst even een overzichtje van het Graphics Subforum, met de bijbehorende subfora:

Graphics General and Discuss

Graphics Helpdesk

Graphics Showroom

Graphics Arena

Graphics Aanvraag

Zoals je ziet zijn er een aantal fora bijgekomen, en zal even kort uitleggen wat je waar kan vinden en wat je waar kan doen.

Graphics General and Discuss:

Hier kan je algemene informatie vinden wat betrekking heeft op het graphics subforum. Daarnaast is dit forum bedoeld om te praten en discusseren over verschillende aspecten van graphics in het algemeen. Of dat nou over een nieuw graphics programma gaat, of over een photoshop design met 250 layers, het kan allemaal.

Graphics Fun:

Een nieuw subforum in Graphics General en Discuss. De naam zegt het al; een plekje voor Fun en ontspanning. Hier kan je spelletjes spelen die te maken hebben met Graphics, maar je kan hier bijvoorbeeld ook het beroemde "Rate de signature boven je" vinden. Natuurlijk zijn er nog meer topics daar, dus ik zou zeggen: neem er eens een kijkje. :)

Graphics Helpdesk:

Ook een nieuw forum. Zoals de naam al doet vermoeden kan je hier terecht met je vragen en problemen over meerdere Graphics programma's. Werkt een tool in PhotoShop niet, krijg je iets niet voor elkaar in Paint Shop Pro, of kom je ergens niet uit, kan je hier kijken of er een oplossing voor je probleem staat. Je kan een topic openen waarin je je probleem uitlegt of je vraag stelt, zodat andere leden je kunnen helpen.

Graphics Tutorials:

Dit forum is een subforum geworden van de Helpdesk, daar bevinden zich zoals voorheen alle tutorials die door leden zijn gemaakt.

Graphics Showroom:

Onveranderd gebleven, hier kan je je creaties showen en laten beoordelen door andere leden. Door het verkrijgen van handige tips en beoordelingen van andere leden blijf je jezelf verbeteren, dus het is altijd goed een signature vers van de pers te plaatsen in de Showroom. :)

Graphics Arena:

Voorheen "Graphics Battles en Contests". Hier kan je je Grafische kunsten in de strijd gooien en samen met een ander lid een battle aangaan. Tevens worden hier diverse Contests gehouden, en de befaamde SOTM (Signature Of The Month).

Graphics Aanvraag:

Ook dit forum is onveranderd gebleven. Hier kan je een signature, wallpaper, banner, of andere grafische afbeeldingen aanvragen, zodat andere leden ze voor je kunnen maken.

Bij de nieuwe subfora "Helpdesk" en "Fun" zijn bijbehorende inleidingstopics aangemaakt. Namelijk deze voor Graphics Fun, en deze voor Graphics Helpdesk. Lees ze even door, zodat duidelijk is wat precies de bedoeling is van deze nieuwe subfora.

Ook namens .Levi. wil ik iedereen heel veel plezier wensen in onze gereviseerde Graphics afdeling!! Heb je nog vragen ergens over, of wil je ergens op reageren, dan kan dat in dit topic, of je stuurt .Levi. of mij even een pb.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het hier al gedaan maar ik wou toch nog hier ook even mijn felicitaties plaatsen. Ik laat de opmerkingen in het andere topic zodat dit topic vrolijk blijft. Echt goed gedaan en bedankt, het begon ernaar uit te zien dat het gfx-forum een beetje vergeten werd maar door deze updaten laten jullie zien dat er volop aan gewerkt word. Bedankt! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...