Jump to content

Herindeling Graphics Fora


PatrickW

Recommended Posts

De afgelopen tijd hebben de graphics moderators er achter de schermen heel hard aan gewerkt. Sommige naamswijzigingen waren al zichtbaar, maar nu zijn ook twee nieuwe fora opengesteld,en daarmee is de herindeling afgerond.

In dit topic wordt de nieuwe indeling verder toegelicht, en het is dan ook verstandig dat topic even goed door te lezen als je de graphics fora regelmatig bezoekt.

Ik wil in ieder geval .Levi. en RonaldVC feliciteren met het resultaat en bedanken voor de hoeveelheid werk die ze erin hebben gestoken.

Link to comment
Delen op andere websites

Stukken overzichtelijker inderdaad, alhoewel ik de naamswijzigingen niet allemaal even sterk vind. Arena is een prima vervanging van Battles & Contests, maar de verandering van Algemeen vind ik jammer, aangezien de huidige eigenlijk enkel een mond vol Engelse woorden is, terwijl Algemeen de lading ook prima dekte.

Maar verder, goed werk RonaldVC en .Levi. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk vooral uit naar het Fun forum, ik hoop dat er wat meer spelletjes komen waarbij gfx in het spel is =] Verder vind ik het top, je ziet het niet heel duidelijk maar nu blijkt maar weer dat jullie achter de schermen keihard werken aan het gfx-forum. Bedankt. :Y

EDIT: Wel mis ik de stickys in het fun-forum van de topics die al sticky waren, worden deze weer gestickied? (Nog nooit zo vaak stick in een zin gezegd xD)

EDIT2: Ook vond ik het iets handiger toen de Helpdesk gewoon 1 sticky was, dit maakt het wat onoverzichtelijker vooral door de topictitels, ik hoop dus dat er op die regel streng gelet word. Ik snap natuurlijk wel dat het met aparte topic makkelijker te zoeken is maar vraag voor vraag in 1 topic vond ik op de een of andere manier toch wat fijner, ach het is vast de nostalgie die opspeeld. :7

Bewerkt: door AwiVC
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...